Poradna iGet STAR P350

Autor: | Vloženo: 27.04.2014 000 07:19 | Témata: Poradna iGet STAR P350

Wifi

dobrý den.prosím o radu..když jsem dostala tento mobil tak k wifi se šlo normál připojit a fungovalo to..poté jsem musela mobil reklamovat a po reklamaci se mi k wifi nedaří připojit..furt to hlásí chybu.nevíte čím by to mohlo být..jestli při reklamaci mi tam něco nezmršili..nebo čím to bude..dám wifi ,ono to ukazuje že se wifi zapíná a pak skočí odpověd - Chyba..díky za odpověd..

  • plesi

    plesi

    27. dubna 2014 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Ahoj Sarko,pokud zadavas spravne heslo a stale se nedari, tak testni restartovat wifi router. Pokud to je telefonem,tak dej tovarni nastaveni,nebo "hard reset".

    hard reset:
    https://mobilni-telefony.heureka.cz...

    tovarni obnoveni:
    nastaveni - ochrana osobnich udaju - obnovit tovarnich dat.

    Pozor! smazou se vsechna uzivatelska data a nastaveni. Proto si vse "dulezite" zalohuj ;-)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • ŠÁRKA

      27. dubna 2014 - ŠÁRKA

      díky za odpověd..router je v pořádku..na něj jedu na notebooku..a v mobilu mi nejde nastavit ani heslo toho routeru..prostě kliknu na wifi či nastavení wifi a furt mi to hlásí chybu..


    • plesi

      27. dubna 2014 - plesi

      Provest "hard reset" ,jinak reklamace.
      Hard reset nepomohl?


    • ŠÁRKA

      27. dubna 2014 - ŠÁRKA

      když dám hard reset nesmaže se mi to přehrání firewall co mi dělali u té reklamace..já tomu moc nerozumím tak nechci se v tom moc hrabat..


    • plesi

      27. dubna 2014 - plesi

      neboj,nemusis mit strach ;-) smazou se jen uzivatelska data (nastaveni,obrazky,atd...) Kdyz provedes "hard reset" budes ho mit jako bys ho prave vybalila z krabice.
      Vyndej sim kartu,pametovou kartu a postupuj podle navodu.


    • plesi

      27. dubna 2014 - plesi

      Vse funguje podle navodu....vypnou telefon a zaroven drzet tlacitko pro zapnuti a Volume+ cca 20 vterin nez se ukaze logo pote naskoci ikona telefonu s velkym vykricnikem.Pak staci stisknout jen volume+ a ukaze se menu.Tlacitkem volume- si vyberes co potrebujes...wipe data/factory reset-smaze vse;-)


    • plesi

      27. dubna 2014 - plesi

      Pak jen staci prihlasit se k uctu google a z google play si stahnout sve aplikace zpet;-)


    • plesi

      27. dubna 2014 - plesi

      volume+ je tlacitko pro zesileni zvuku.
      Kdyz nebudes vedet jak z toho ven,vytahni jen baterku a vloz ji zpet.;-)


    • plesi

      27. dubna 2014 - plesi

      Az se data obnovi do puvodniho stavu (trva to jen chvilku) tak se ti na displeji ukaze napis "done".v menu se pohybujes tlacitkem pro zeslabeni zvuku .Z menu se dostanes volbou "reboot system now" a potvrdis tlacitkem pro vypnuti.Restartuje se telefon a muzes si otestovat wifi.


    • plesi

      27. dubna 2014 - plesi

      Urcite to zvladnes;-) Pak dej vedet jestli ti to pomohlo.


    • ŠÁRKA

      27. dubna 2014 - ŠÁRKA

      pááni díky za odpovědi..vyzkouším podle tvého návodu a uvidím..snad to zvládnu..pak dám vědět..moc děkuji za rady..


    • plesi

      2. května 2014 - plesi

      Koukam,ze to Sarce asi nepomohlo,kdyz nenapise vysledek...


    • ŠÁRKA

      2. května 2014 - ŠÁRKA

      ale prosim tě..ještě jsem se k tomu nějak nedostala..nebyl čas..tak snad ted o víkendu se do toho pustím :)


    • plesi

      2. května 2014 - plesi

      :-D :-D alespon vim,ze zijes!
      Tak popadni telefon a sup na to;-):-D


    • ŠÁRKA

      5. května 2014 - ŠÁRKA

      už to šlape...


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.