Poradna Alcatel 5095K POP 4s

Autor: Radka Rothová | Vloženo: 14.09.2016 000 19:37 | Témata: Poradna Alcatel 5095K POP 4s

Radka Rothová

Radka Rothová

Ukazatel signálu vs. skutečnost

Dobrý den, telefon jsem dnes obdržela hned řeším menší problém. Ukazatel signálu se tváří, že signál mám, ovšem ve skutečnosti ho nemám. Co s tím?

  • Jan Kroutil

    Jan Kroutil

    16. září 2016

    a jak se to projevuje? nemůžete se dovolat?
    nejdřív prostě restarujte telefon, případně uveďte do továrního nastavení (předtím si ale zálohujte data a kontakty) a pokud nepomůže, tak určitě reklamujte - buď u prodejce nebo v servisním středisku značky Alcatel, které provozuje firma Britex.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Radka Rothová

      19. září 2016 - Radka Rothová

      Ano, nemůžu se dovolat. Za prvé vím, že v domě signál nemáme, za druhé je to vidět i v detailech sim karty. Přišla jsem na to, že to dělá wifi. Pokud ji vypnu, ukazatel signálu funguje správně. Zkusím tedy ještě tovární nastavení, restart nepomohl.


    • Jan Kroutil

      19. září 2016 - Jan Kroutil

      pokud v domě nemáte signál pokrytý operátory, tak za to samozřejmě telefon nemůže a asi nepomůže nic.


    • Radka Rothová

      21. září 2016 - Radka Rothová

      Samozřejmě. Já ovšem neřeším nedostatek signálu, ale to, že mi telefon zobrazuje, že signál mám, přestože ho nemám. Už řeším s Britexem, ovšem děkuji za snahu.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.