Poradna Xiaomi Redmi 4X 3GB/32GB

Autor: | Vloženo: 08.11.2017 000 18:56 | Témata: Poradna Xiaomi Redmi 4X 3GB/32GB

Redmi 4X / 4A / 4 NOTE?

Dobrý den,

rozmýšlím se mezi těmito třemi telefony, jaký byste prosím doporučili?
Původně jsem měla Samsung Note 3, teď mám Samsung J5, ale chtěla bych vyzkoušet Xiaomi, nemám ale s touto značkou žádné zkušenosti.

Co hledám: "lepší" foťák, české LTE, hodně telefon používám k surfování a jinak jsem normální uživatel :)

Moc děkuji za pomoc! :)

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    8. listopadu 2017 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Pokial vlastnite Note 3-jku, rozhodne by som si na vasom mieste kupil nieco, pri com pocitite vyraznejsi skok vo vsetkych oblastiach. Preto by som volil Note 4-ku. (Ma z nich najlepsi fotak, Full HD displej, najlepsiu vydrz i spracovanie.)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Dan

    Dan

    9. listopadu 2017

    Pokud chceš kvalitní fotoaparát, tak bych ke Xiaomi nepřecházel, budeš zklamaná.
    Samsung má kvalitnější foto a hlavně větší možnosti nastavení, všechny modely podporují LTE.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      9. listopadu 2017 - Anonymní uživatel

      Vacsie moznosti nastavenia coho mas na mysli?


  • ente

    ente

    14. listopadu 2017

    Ja osobne by som Samsung J5 nemenil za Xiaomi. Ja som si kupil Redmi 4x a už je v reklamacii po troch dnoch, tratí sa signál až uplne vypadne.tak a teraz musím čakat 30dni až sa vráti z reklamácie. Žiadna ustretovost ,že je to nový mobil. Kúpil som ho v AFI Paláci v Pardubiciach kde maju na chodbe oproti T-mobilu stánok MI len s touto značkou Xiaomi

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      14. listopadu 2017 - Anonymní uživatel

      Bohuzial, narazili ste na vadny kus. Je mi to luto, ale stat sa to moze. Urcite percento "nepodarkov" je normalnych vsade.
      Reklamacne konanie musi byt zo zakona vybavene do tridisiatich dni, predajca nic neporusil.


    • Dan

      14. listopadu 2017 - Dan

      Moje řeč kemo, také bych neměnil.
      A vadný mobil po třech dnech už leccos napovídá a navíc solidní prodejce ho v prvních 14 dnech vyměňují. Osobní zkušenost s LG.
      Kupovat Xiaomi kvůli foťáku, je jak kupovat Warbec kvůli rychlosti :-)


    • David

      14. listopadu 2017 - David

      Mno.. Po třech dnech posílat telefon na reklamaci ? Není lepší jej vrátit do 14 dnů bez dalších kompliikací a rovnou si objednat nový ?


    • Dan

      15. listopadu 2017 - Dan

      Koupil ho v kamenné prodejně, nemůže ho jen tak vrátit.
      Tohle poskytují jen opravdu TOP prodejny.


    • Petr

      16. listopadu 2017 - Petr

      Toto musí poskytnout každyý prodejce ze zákona!
      Zákonný podklad:
      § 2161 a § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, § 13, § 19 odst. 3 a § 24 odst. 7 písm. v) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

      Jaké jsou mé nároky při nesplnění jakosti zboží při převzetí?
      V prvních 6 měsících po koupi má spotřebitel výhodnější postavení než prodejce

      Proč?

      Při nedodržené jakosti zboží při převzetí, ať už tím, že věc nemá dohodnuté či obvyklé vlastnosti, jakost, množství, nebo nevyhovuje právním předpisům na bezpečnost atd., uplatněné do 6 měsíců od převzetí zboží se spotřebitel nachází ve výhodném postavení, neboť ze zákona platí, že věc namítaným nedostatkem trpěla již v okamžiku převzetí. Prodejce by musel prokázat opak. K prokázání opaku ale nestačí pouhé obecné tvrzení např. o nedodržení zásad zacházení s věcí, ale ideálně prokázání opaku znaleckým posudkem.

      Spotřebitel má právo na dodání nové věci, příp. jen její součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Pokud není možné věc či její část vyměnit, může odstoupit od smlouvy. Jiná je situace, pokud lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na novou věc by byl nepřiměřený (např. zapošít malou dírku ve švu), pak má spotřebitel právo na opravu. Právo na slevu náleží spotřebiteli vždy, pokud neuplatnil jiné právo.

      Další informace

      Reklamaci pro nesplněnou jakost při převzetí je prodejce stejně jako „obyčejnou“ reklamaci povinen vyřídit nejpozději do 30 dnů, po jejich marném uplynutí je spotřebitel oprávněn od kupní smlouvy odstoupit. Nesplnění jakosti zboží při převzetí lze využít i po uplynutí 6 měsíců po převzetí věci, zde by však bylo nutné dokazovat, že daná vada existovala již v době převzetí.


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.