Poradna Xiaomi Redmi 3 Pro 3GB/32GB

Autor: | Vloženo: 03.04.2017 000 16:14 | Témata: Poradna Xiaomi Redmi 3 Pro 3GB/32GB

Nereagující telefon

Dobrý den,
mám nový Xiaomi Redmi asi třetí den, zacházím s ním jako v rukavičkách, žádný pád, bouchnutí, otřes, nic. Fungoval skvěle, ovšem z ničeho nic se sám ,,vypnul" (nereagoval na nabíječku ani USB), baterka měla 80 %. Nakonec se mi ho podařilo zapnout poté, co jsem velmi dlouho držela tlačítko pro zapnutí. Kde mohla být chyba? Je to důvod k reklamaci?
Předem děkuji za odpověď

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    3. dubna 2017

    Je mozne, ze sa aktualizoval softver v zariadeni. Pockajte si este par dni, ak to uz nebude robit, je to v poriadku. :)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Mitch

      6. dubna 2017 - Mitch

      Matoo, Tvoje rady jsou opravdu k nezaplacení... Nejlépe kdyby Alžběta počkala až ji vyprší lhůta pro vrácení. Alžběto, jak radí Karel, raději bych zvážil možnost vrácení ve lhůtě.


    • Anonymní uživatel

      6. dubna 2017 - Anonymní uživatel

      Mam ho treti den, zabije ma, ak dalsie tri pockam?


    • Desidér

      6. dubna 2017 - Desidér

      A na čo čekat, až se ji 4 den zasekne zas. - VYHODIT takovou sračku.


    • Anonymní uživatel

      6. dubna 2017 - Anonymní uživatel

      Skadial ty beries tu istotu, ze sa sekne?


    • Desidér

      6. dubna 2017 - Desidér

      No sorry Mato, ale jestli je už za 3 dny z něj mrtvola, která se oživí jen tvrdým resetem, tak takový mobil letí zpátky prodejci! Shit.


    • Anonymní uživatel

      6. dubna 2017 - Anonymní uživatel

      Je mozne, ze telefon sa PRAVE AKTUALIZOVAL, preto bola cierna obrazovka. Navyse - dlhe tlacenie power buttonu nieje hard reset. ;)


    • Desidér

      6. dubna 2017 - Desidér

      No coment. Vidím, že jsi opravdu expert.


    • Anonymní uživatel

      6. dubna 2017 - Anonymní uživatel

      Nie som. ;)


  • Honza

    Honza

    3. dubna 2017

    Pokud se již třetí den zasekl tak, že pomohljen tvrdý reset, udělejte s telefonem konečné řešení. Vrátit a koupit jinde z jiné šarže. Tohle nemá budoucnost.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.