Poradna Winner WG15

Autor: Marie Harapátová | Vloženo: 12.03.2024 000 22:16 | Témata: Poradna Winner WG15

Marie Harapátová

Já neslyším volajícího, ale on mě ano.


  • elektroshock

    elektroshock

    13. března 2024


    Dobrý den,

    problém, který popisujete, může mít několik možných příčin. Zde jsou některé kroky, které můžete zkusit, abyste tento problém vyřešila:

    Zkontrolujte hlasitost telefonu: Ujistěte se, že hlasitost telefonu je nastavena na maximální úroveň. Můžete ji zvýšit pomocí ovládacích prvků pro hlasitost na boku telefonu nebo v nastavení zvuku.

    Zkuste použít sluchátka nebo handsfree zařízení: Pokud slyšíte volajícího, když používáte sluchátka nebo handsfree zařízení, může to naznačovat problém se reproduktorem nebo sluchátkovým konektorem telefonu.

    Restartujte telefon: Občasný restart telefonu může pomoci vyřešit dočasné technické problémy spojené se softwarem.

    Aktualizujte software: Ujistěte se, že máte nainstalovány nejnovější aktualizace softwaru pro váš Winner WG15. Aktualizace může opravit chyby spojené se zvukem a komunikací.

    Zkontrolujte nastavení hovoru: Ujistěte se, že nemáte aktivovaný nějaký režim ticha, blokaci hovorů nebo jiná omezení, která by mohla ovlivnit zvuk při hovoru.

    Pokud tyto kroky nepomohou a problém přetrvává, může být vhodné kontaktovat zákaznickou podporu vašeho operátora nebo výrobce telefonu pro další pomoc a možnost opravy.

    Doufám, že se vám podaří tento problém vyřešit a že budete moci opět normálně komunikovat při telefonických hovorech.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Marie Harapátová

      13. března 2024 - Marie Harapátová

      Dobrý den, děkuji za odpověď. Při hovoru mi to hlásí vypnutý mikrofon. Musím ručně zapnout klávesou "C" při každém hovoru. Je možné někde nastavit? Děkuji


    reagovat na odpověď

  • elektroshock

    elektroshock

    13. března 2024

    Dobrý den,

    Problém, který popisujete, kdy mikrofon automaticky vypínáte a musíte ho při každém hovoru manuálně zapínat, je pravděpodobně způsoben nějakým nastavením v telefonu. Zde jsou některé kroky, které můžete zkusit:

    Kontrola nastavení hovorů:

    Zkontrolujte nastavení hovorů ve vašem telefonu. Obvykle najdete možnosti pro hovory v menu Nastavení nebo Telefonní nastavení.
    Hledejte možnosti týkající se mikrofonu nebo hovorů a zkontrolujte, zda je něco nastaveno tak, že mikrofon automaticky vypíná.
    Restart telefonu:

    S restartem telefonu můžete občas vyřešit drobné chyby v softwaru, které mohou způsobit problémy s funkcemi hovoru.
    Aktualizace softwaru:

    Ujistěte se, že máte nainstalované nejnovější aktualizace softwaru pro váš telefon. Aktualizace mohou řešit chyby a problémy s funkcemi.
    Resetování továrních nastavení:

    Pokud žádné změny v nastavení nepomohly, můžete zvážit resetování továrních nastavení vašeho telefonu. Tím se vrátí veškeré nastavení zpět na původní tovární hodnoty. Ujistěte se, že máte zálohu důležitých dat, protože resetováním telefonu budou všechna data smazána.
    Kontaktovat výrobce:

    Pokud ani jedna z výše uvedených metod nepomůže, můžete kontaktovat výrobce telefonu nebo vyhledat podporu online, kde vám mohou poskytnout další pomoc nebo radu.
    Doufám, že tyto tipy pomohou vyřešit váš problém s mikrofonem při hovoru. Pokud budete potřebovat další pomoc, neváhejte se zeptat.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

    reagovat na odpověď

Odpovězte na otázku Já neslyším volajícího, ale on mě ano.