Poradna Vodafone Smart prime 6

Autor: | Vloženo: 08.04.2016 000 20:42 | Témata: Poradna Vodafone Smart prime 6

Při volání, mě neslyší.

Nesetkal jste se někdo s problémem, že když voláte z Smart prime 6, že vás na druhé straně není slyšet? Je slyšet, jen když dám hlasitý odposlech. Jde to nějak nastavit nebo je to na reklamaci. Telefon mám rok a zatím bylo vše v pořádku.
Děkuji za radu.

  • Michal

    Michal

    10. dubna 2016

    Máme čerstvě stejný problém. Víte někdo co s tím?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • Petr

    Petr

    28. dubna 2016

    Stalo se mi to taky, při hovoru jsem si vypnul mikrofon, je tam ikona přeškrtlýho mikrofonu...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Honza

    Honza

    5. května 2016

    Přestal během chvíle-asi hodina- mezi dvěma hovory fungovat mikrofon, na druhé straně nebylo slyšet vůbec, případně na lepším telefonu jeko přes několikery zavřené dveře.
    Nepomohlo klikání na ikonu mikrofonu při hovoru, vypínání LTE, ani tovární nastavení na měsíc a půl novém telefonu.
    28.4. jsem jej položil v Vodafonu na pult v rámci záruky k opravě...
    5.5. přesně SEDMÝ DEN telefon opraven,na prodejně k vyzvednutí to je fofr! Veřejná pochvala jihlavským vodafoňákům na náměstí a jejich skvělému servisu!
    Vyměnili usb díl, patrně komponenta obsahující mikrofon atp.
    Telefon šlape

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.