Nákupní rádce
poradna UleFone S8 Pro
Uzavřené dotazy
Hanka Škorcová
Dobrý den - UleFone S8 Pro - velmi často se mi stá...
5. května 2021
Může to být telefonem nebo sítí 4G, která je od dubna ? Mám telefon krátce - cca 1 měsíc a už mne to pořádně štve! Má s tím někdo podobnou zkušenost? Děkuji za odpověď.
bez odpovědi
Vypnutí telefonu
31. října 2019
Při zhasnutí dyspleje se telefon vypne.Musí se pak znovu zapnout delším stiskem tlačítka a s tím i čekat až najede a zadat PIN pro SIM.Jak tomu zabránit?Čtečku otisků nepouživám.Je na to nějaký fígl,který neznám?Děkuji.
bez odpovědi
Proč se mi to zobrazuje
5. prosince 2018
Dobrý den mám tento tel ale i když v něm mám pouze 4 aplikace pořád se zobrazuje okno s (system memory is insufficient )tato zpráva se zobrazuje co 2 min nevíte co s tím nebo mám reklamovat děkuji
bez odpovědi
1 odpověď
čeština
7. listopadu 2017
Má někdo v tomto telefonu češtinu? Někde čtu, že má. Někde čtu, že bude při aktualizaci. Jak to tey je?
1 odpověď
Partner sekce Mobilní telefony
Na vaše otázky v této sekci odpovídá elektroshock.cz