poradna UleFone S8 Pro

Uzavřené dotazy

Hanka Škorcová

Hanka Škorcová

Dobrý den - UleFone S8 Pro - velmi často se mi stá...

5. května 2021

Může to být telefonem nebo sítí 4G, která je od dubna ? Mám telefon krátce - cca 1 měsíc a už mne to pořádně štve! Má s tím někdo podobnou zkušenost? Děkuji za odpověď.

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Vypnutí telefonu

31. října 2019

Při zhasnutí dyspleje se telefon vypne.Musí se pak znovu zapnout delším stiskem tlačítka a s tím i čekat až najede a zadat PIN pro SIM.Jak tomu zabránit?Čtečku otisků nepouživám.Je na to nějaký fígl,který neznám?Děkuji.

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Proč se mi to zobrazuje

5. prosince 2018

Dobrý den mám tento tel ale i když v něm mám pouze 4 aplikace pořád se zobrazuje okno s (system memory is insufficient )tato zpráva se zobrazuje co 2 min nevíte co s tím nebo mám reklamovat děkuji

bez odpovědi

Zobrazit odpovědi


Anonymní uživatel

Notifikacni dioda

25. listopadu 2017

Zdravim, ma notifikacni diodu na prichozi sms?


Anonymní uživatel

čeština

7. listopadu 2017

Má někdo v tomto telefonu češtinu? Někde čtu, že má. Někde čtu, že bude při aktualizaci. Jak to tey je?


Partner sekce Mobilní telefony

Na vaše otázky v této sekci odpovídá elektroshock.cz