Poradna Ulefone Metal

Autor: | Vloženo: 27.06.2017 000 22:44 | Témata: Poradna Ulefone Metal

Rychlé vybíjení baterie

Dobrý den, telefon se mi po dosažení zhruba 50% baterie vybije během 10 minut na 10% a vypne. Nepomohl ani hard reset. Je špatná baterie?? Případně kde ji v ČR vyměnit a za kolik? Telefon mám 9 měsíců a byl jsem s ním naprosto spokojen. Díky za odpověď.

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    28. června 2017

    Zrejme sa jedná o vadnú batériu, no zlý môže byť aj softvér. To, čo je vadné, vám s učitosťou povedia len v servise. Ja by som sa s tým neserinkal a poslal by som telefón rovno na reklamáciu. Po trištvrte roku by daný stav rozhodne nastať nemal.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • David

    David

    26. července 2017

    Dobrý den, před 3 dny se mi u mého Metalu objevil zcela identický problém. Mobil mám přibližně 8 měsíců. Důvod by mě též zajímal. Obávám se špatné baterie a případné reklamace.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      26. července 2017 - Anonymní uživatel

      Skuste vykonat reset do tovarenskych nastaveni. (po zalohe) Ak nepomoze, reklamujte.


    • David

      26. července 2017 - David

      Děkuji za odpověď. Vyzkouším a uvidím.


    • Anonymní uživatel

      27. července 2017 - Anonymní uživatel

      No co, pomohlo? :)


    • David

      27. července 2017 - David

      Ještě jsem se k tomu nedostal. Ale pokud pomůže, určitě to sem poté napíši. :)


    • Anonymní uživatel

      27. července 2017 - Anonymní uživatel

      Okej. :))


    • Radek

      27. července 2017 - Radek

      Ahoj, já udělal i hard reset a bylo k ničemu, telefon se opět vypínal. Tak jsem poslal telefon do Číny k reklamaci, kupoval jsem na Aliexpressu, šel tam 14 dnů, stálo to 209kč. Tak uvidím...


    • David

      28. července 2017 - David

      Já ho kupoval u TS Bohemia. Ale i tak nepočítám, že by doba reklamace byla bůhvíjak pružná.


    • Anonymní uživatel

      28. července 2017 - Anonymní uživatel

      Telefon vam musia vyreklamovat do tridsiatich dni. (Zo zakona.)


    • Anonymní uživatel

      28. července 2017 - Anonymní uživatel

      Teda... Pokial je z Ceska. :)


    • David

      29. července 2017 - David

      Ano, to musí. Ale ze zkušenosti vím, že to bude na samé hranici 30 dnů. Což se mi v tomto období zrovna nehodí. Nicméně k věci. Hard reset bez efektu. Problém přetrvává. Na řadu přichazí reklamace. Po kontrole faktury zjišťuji, že problém nastal stejně jak u uživatele Matoo po 9ti měsících. Zrejmě vadná série.


    • David

      29. července 2017 - David

      Oprava - uživatele Radka :)


    • Anonymní uživatel

      29. července 2017 - Anonymní uživatel

      Hej, je to mozne. Potom sa vysledkom reklamacie pochvalte. :)


    • Boos

      29. července 2017 - Boos

      Davide, nesmíš hned věřit, že má Matoo nějaké Ulefone!
      Matoo vlastní všechny mobily, které se mu zrovna hodí do odpovědi :D


    • Anonymní uživatel

      29. července 2017 - Anonymní uživatel

      Ty si blb? Nevidis, ze sa David opravil a ze myslel Radka? Ja som nikdy v zivote ziadne Ulefone nevlastnil a ani som to netvrdil!


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.