Poradna Sony Xperia Z3 Compact

Autor: | Vloženo: 28.12.2014 000 12:28 | Témata: Poradna Sony Xperia Z3 Compact

Czc

Dobrý den chtěl jsem se zeptat když jsem koupil v czc xperiu z3 compact a chtěl bych ji vrátit do kolika dnů se da jeste vrátit? Ps: Mobil je ve výborném stavu.

  • Daniel

    Daniel

    28. prosince 2014

    Obvykle se dá zboží vrátit do 2 týdnů bez udání důvodu ... nevím teda jestli je to czc ale alze 100%

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Petr Čapka

    Petr Čapka

    28. prosince 2014

    Zákon udává, že při koupi přes prostředky na dálku, tedy internet, máte právo na vrácení nepoškozeného zboží do 14 dní, odstoupení je jednostranný úkon a není třeba souhlasu prodávajícího.

    Prodávající je povinen vrátit peníze do 14 dní od obdržení zboží. Prodávající má právo vám strhnout část ceny, pokud bylo zboží poškozeno. Doporučuji před odesláním nafotit.

    Převzetí zboží na pobočce nemá vliv na možnost zboží vrátit.

    Při nákupu přímo v czc není právní nárok na vrácení zboží.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Petr Čapka

    Petr Čapka

    28. prosince 2014

    Jednoduše přes internet do 14 dní.

    Při nákupu v kamenné prodejně nebo na ičo nemate nárok.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • anna

    anna

    29. prosince 2014

    Jestli ho máte méně než 14 dní tak ho můžete v klidu vrátit ,pokud déle záleží na tom jestli jste ho použil a na stavu také na obchodě jestli vám reklamaci uznají také na tom jestli vracíte s nějakou vadou či jen protože jestli vám nevyhovuje. anna

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • anna

      29. prosince 2014 - anna

      Můj bratr si koupil telefon sony xperia z ultra ale nečekal že bude tak veliký chtěl ho vrátit ale bylo po 14 denní lhůtě stále čekáme na odpověď ale vypadá to že nám reklamaci uznají. Anna


    • Tomáš

      29. prosince 2014 - Tomáš

      to jako reklamaci, že je moc velký? :-)

      Do 14 dní můžete výrobek zakoupený vrátit z jakéhokoliv důvodu - bez důvodu. Musí být v originálním balení se vším všudy bez známek mechanického poškození.


    • Petr Čapka

      29. prosince 2014 - Petr Čapka

      Prosím nepleťte slovo reklamace a zákonné vrácení zboží ve 14 denní lhůtě. Jsou to odlišné právní úkony.

      Reklamovat je možno vadné zboží.
      Vrátit je možno jakékoli zboží zakoupené přes internet.


    • Petr Čapka

      29. prosince 2014 - Petr Čapka

      Pokud vám vrátí prodávající peníze, ikdyz jste zboží vrátila po 14 denní lhůtě, je to jeho projev dobré vůle, zákon mu tuto povinnost ale neukládá.


    • Jídáš

      29. prosince 2014 - Jídáš

      No reklamace, že je moc velký no. Co je na tom divného.
      Prodejce zapomněl napsat u výrobku, pro jak dlouhé prsty je určen.


    • Petr Čapka

      29. prosince 2014 - Petr Čapka

      No normální člověk tuto informaci nepotřebuje vědět , protože si přečte údaje o velikosti uvedené v popisu. Není těžké si z tvrdého papíru udělat šablonu a rozměr vyzkoušet.


    • anna

      30. prosince 2014 - anna

      No ano můj bratr je s prominutím kokos. Já jsem mu říkala že je telefon velký asi jako můj tablet a je opravdu jen dobrá vůle obchodu že mu reklamaci uznali.


    • anna

      30. prosince 2014 - anna

      Pardon: Že nám vrácení zboží uznali.


    • anna

      30. prosince 2014 - anna

      Mohla jsem tušit že do mě začnou lidé rejpat ja se tu jen snažím pomoct ale ok mému, bratrovi se to nikdy nestalo stalo se to známému Petrovi, bratr z ultra nikdy neměl měl z1 compact (tu má stále) Vůbec jsem to neměla psát ale tak si aspoň přestanete myslet že jsem uplně psycho, jen jsem chtěla dát tomu člověku příklad a mému známmu to nakonec teda uznali takže dobrá vůle obchodu Petr je hlupák nevěřil mi je mu 13 tak holt tomu nerozumí .(neříkam že já jsem expert)


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.