Poradna Sony Xperia Z1

Autor: | Vloženo: 08.12.2014 000 13:07 | Témata: Poradna Sony Xperia Z1

Reklamace

dobrý den .Chci se zeptat jakou mam šanci na uznáni reklamace když jsem telefon po 8 měsících používání ponořil hruba na 20 sec. do vody a on přestal fungovat .krytky jsem mel zamačknutý kontroloval jsem to děkuji za odpoved.

  • Petr Čapka

    Petr Čapka

    8. prosince 2014 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    1)to vám nikdo neřekne nejsme ani servis ani prodejce. Prodejce může o reklamaci rozhodnout ihned, ale většinou odesílá telefon do odborneho servisu.

    2)prvnich 6mesicu je dokazovaci povinnost na strane prodavajiciho, s tim souvisi i to, ze podle ohlasu do pul roku telefony arvato meni, po pul roce je dokazovaci povinnost na strane zakaznika, takze pokud Vam reklamaci neuznaji, nezbyde nez se obratit na soudniho znalce a nechat si vypracovat posudek, trebas ze voda vnikla i pres zavrene krytky, pote se obratit znovu na prodejce a pokud nebude ani tak souhlasit, podan zalobu k soudu.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Mašek.A

      8. prosince 2014 - Mašek.A

      Tak to je pěkně v čoudu. tak já dam za telefon 16 tisíc záruka je na telefon 2 roky ale na vodiodolnost jen 6 mesicu . no každopádně jim tam dám céres jestli mi tu reklamaci neuznaj. jinak děkuju za odpoved :)


    • Petr Čapka

      10. prosince 2014 - Petr Čapka

      jen pozor zaruka je dva roky, pouze do 6 měsíců se bere že závada byla již při převzetí. Není pravda že by byla záruka na vodotěsnost 6 měsíců, ikdyž to z toho znění vyplývá. Proto nedoporučuji s tímto termínem někde operovat.

      Pokud vám zo prodávající neuzna, pošlete telefon znovu a rovnou do servisu. Musíte mít ale cz distribuci, jinak nemáte nárok nikde požadovat opravu, tedy mimo prodejce.


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.