Poradna Sony Xperia S

Autor: Pavel | Vloženo: 17.08.2012 000 07:51 | Témata: Poradna Sony Xperia S

Pavel

Pavel

Nažloutlý displej a problem s widgetem

Dobrý den
prosím o radu jak postupovat při známém problemu s nažloutlým displejem. Telefon vlastním 14 dní a při prohlížení webu kde je bílá je ve spodní časti vidět jemný nádech žlutého zabarvení není to až tak patrné jako jsem viděl na jiných fotkách kde jsou fleky velmi viditelné tento nádech je velice jemný ale je tam. Četl jsem, že se dá přistroj poslat přímo na autorizovaný servis sony, kde displej vymění. Má s tím někdo zkušenost? Pokud ano, jak je s výměnou spokojen neprojevuje se efekt opětovně či není nažloutlý displej celý v nádechu, že bílá již není bílá, jak jsem někde četl.

Druhý problém je softwarového původu avšak nemohu na to přijít. Jedná se o widget nejlepší kontakty. Celou dobu je na obrazovce ale pokud někomu zavolam nebo on mě widget zmizí a místo něj je na ploše červený rámeček s hláškou widget nelze načíst. Neví někdo prosím s čím by to mohlo kolidovat popřípadě jak toto odstranit. Pokud jej pak hodím do koše a zase načtu na plochu tak funguje.

Všem díky za odpověďi

  • Ondra

    Ondra

    17. srpna 2012 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    co se týče žlutého displeje, tak já osobně mám telefon zpět z reklamace už měsíc a zatím žádné nové fleky se neobjevili.
    Co se týče widgetu, nemůžu posoudit, nepoužívám jej, ale zkusil bych aplikaci odinstalovat a nainstalovat znovu

    a taky doporučím web xperia.cz a zdejší fórum, tam je informací nejen k flekům na displeji habaděj:)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
    • Pavel

      20. srpna 2012 - Pavel

      ano to jsem zkusil odinstalova a znovu nainstalovat ale bohuzel problem s timto widgetem přetrvává. Nicméně si mohu stáhnout nějaký jiný co ho nahradí.
      Zažlotnutí displeje ještě není tak hrozne co pozoruji nicméně pokud se to zhorší tak tedy pujdu do reklamace. Jak dlouho trvalo než vám vyměnili display? Díky


    • Ondra

      20. srpna 2012 - Ondra

      U mě to bylo deset dnů, reklamoval jsem přímo u prodejce. Ale podle diskuzí se délka reklamace různí, dokonce jsou i takový, u kterých to nestihli v 30ti denní zákonné lhůtě...


    • Pavel

      20. srpna 2012 - Pavel

      Tak jsem se dozvěděl na Xperia.cz že vymenene displeje mají zažloutlý spodní okraj tak jako mám já ale fleky jako takové to nejsou.S tím asi u reklamace neuspeji.Vidget jsem již vyresil stačilo potvrdit či stornovat synchronizace s účty. Displej jako takový nevykazuje vyloženě fleky jen lehký nádech do žlutá na spodní straně verzi teledobu mám ABAE takže to je asi v pořádku každopádně děkuji za odpověď ještě počkám zda se to nejhorší ale zatím i výdrž baterie a to zazloutnuti je ok


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.