Poradna Sony Ericsson Xperia X8

Autor: | Vloženo: 08.12.2010 000 14:50 | Témata: Poradna Sony Ericsson Xperia X8

Sekání

Mám tenhle telefon druhý den a už podruhé se mi stalo, že mu probleskl display, zčernal a pravděpodobně se asi restartoval, či co... nereagoval po dobu pár minut vůbec na žádné dotyky ani skrze normální klávesy, zkusila jsem párkrát stisknout zapínaní/vypínání a stále nic, v obou případech se mi stalo, že až teprv když jsem se začala dobývat pod kryt, že zkusím vyjmout baterku, se opět rozeběhl... jednou se to stalo u načítání map a jednou jen tak když jsem ho vytáhla z kapsy a chtěla jsem se podívat na čas, stáhla jsem si navíc jen aplikaci advanced task killer a asi 5 her z marketu, plus jsem často na wifi, ale přetížením by to asi být nemohlo, ne? stává se tohle běžně u dotykáčů? Nebo se mám začít bát, že jde o vadu modelu... je to na reklamaci kdyby se to opakovalo častěji?

  • MarkTSB

    MarkTSB

    8. prosince 2010 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    pisete ze ho mate druhy den ... pak ho okamzite vratte bez udani duvodu a pozadujte penize v plne vysi zpet ... o chybe telefonu se NEZMINUJTE, jako duvod uvedte cokoliv jenom ne vadu telefonu.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • MarkTSB

      8. prosince 2010 - MarkTSB

      az ziskate zpet penize kupte ho od spolehlivejsiho eshopu (treba tsbohemia nebo alza nebo cybex ...)


    • MarkTSB

      8. prosince 2010 - MarkTSB

      je nepravdepodobne ze se u druheho telefonu setkate s tou samou vadou ... je velmi vyjímecná


    • Martinka

      8. prosince 2010 - Martinka

      Jirko, mockrát děkuju za tak vyčerpávající odpovědi, u té první jste mne asi špatně pochopil, telefon nemám druhý model, ale mám ho pouze druhý den a jedná se vlastně celkově o první z těch "chytřejších" telefonů, co mám kdy v ruce, i když jsem si toho poměrně dost nastudovala na internetu... ale nebyla jsem si tak úplně jistá, jestli takovéto výpadky nejsou u mobilů toho typu, řekněme "očekávatelné", vzhledem k tomu, co dovnitř všechno dokážou nacpat:) v této cenové kategorii mě hodně zaujal právě tenhle model, i přes všechny negativa, která momentálně lidi, kteří tomu trošku rozumí, k SE mají, ale jelikož nejsem zrovna dvakrát náročná uživatelka, s ohledem na funkce, které potřebuji, mi vyhovoval asi nejvíce, a hlavně rozhodující byla cena, nemám ho z e-shopu, ale přímo z kamenné prodejny Vodafone, kde jsem ho měla za 3 577kč a za těch pár dnů, jsem si ho opravdu zamilovala, takže bych ho nechtěla vracet a za ty peníze bych ho jinde už nekoupila, určitě ne od těch lepších e-shopů, nicméně... mě trošku děsí určité informace ohledně reklamačního centra SE, které údajně na reklamace nereaguje... uvidím, jak se bude telefon chovat dál, jestli se to stane ještě jednou, na reklamaci ho okamžitě odnesu, jen doufám, že s tím nebudou problémy...


    • MarkTSB

      8. prosince 2010 - MarkTSB

      Pokud vás tedy netlačí 14 denní termín na vrácení, pak Je asi na reklamaci času dost ... tedy zkuste telefon trochu potrápit a hlavně si ověřte že v něm máte nejnovější verzi Android 2.1


    • MarkTSB

      8. prosince 2010 - MarkTSB

      Jinak vás ale ujišťuji že presto co tyhle telefony s Androidem umí Je jejich spolehlivost takřka 100procentni a opravdu ani nepadají ani se svévolně nenastartují proto to vidím jako reklamační událost


  • MarkTSB

    MarkTSB

    8. prosince 2010

    tohle je velmi divné ... podle mne je to chyba, nikdy se mi to nestalo. Také se domnívám že dala-li jste ten telefon na reklamaci, tak vam vratili ten samy telefon s tou samou chybou protoze neni moc pravdepodobne ze tato zvlastni chyba bude na dvou kusech...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • MarkTSB

      8. prosince 2010 - MarkTSB

      reklamujte, reklamujte a poklud to neprestane tak chtejte penize zpet a kupte jej od JINE firmy .... protoze toto chovani ktere popisujete neni normalni


    • MarkTSB

      8. prosince 2010 - MarkTSB

      pokud jste jej obednala pres internet nezapomente na sve PRAVO vratit zbozi bez udani duvodu a pozadovat penize zpet v PLNE VYSI ... to 14 dnu od objednavky pres internet/telefon


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.