Poradna Sony Ericsson Xperia Ray

Autor: | Vloženo: 04.10.2012 000 14:01 | Témata: Poradna Sony Ericsson Xperia Ray

Zapínání displaye! Blbne...

Mám Xperii Ray asi 2 měsíce a začal mi blbnout display.... Musím někdy třeba 10x mačkat tlačítko na zapnutí displaye aby se mi rozsvítil. Když ho zmáčknu 1x tak se rozsvítí display ale jenom podsvícení, pozadí je černé. Takže tohle udělám (rozsvítím, zhasnu) asi 10x a pak se rozsvítí normálně. Nevíte co stím je nebo jak to opravit?

  • Monika

    Monika

    5. října 2012 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    toto mi udělala Ray půlhodiny po koupení, okamžitě jsem to reklamovala, dostala jsem jiný telefon a ten mi to nedělá. Takže určitě reklamace.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • john773

      5. října 2012 - john773

      Ale to znamená že se to zase prodraží, ne?


    • Monika

      5. října 2012 - Monika

      nechápu, co se prodraží?


    • john773

      5. října 2012 - john773

      No budu to muset posílat na tu prodejnu, kde jsem to koupil. A to budou další peníze. Nevim jestli to za to stojí....


    • Monika

      5. října 2012 - Monika

      Je to na Vás, jestli dát pár kaček na reklamaci nebo mít telefon s poruchou kterou má. Já telefon kupovala v prodejně telefonů pro CZ distribuci, kde jsem to reklamovala osobně a neměla jsem s reklamací nejmenší problém. Pokud jste telefon kupoval, tak, že v případě reklamace jej musíte někam posílat, měl jste s touto variantou počítat již při koupi.


    • Anonymní uživatel

      5. října 2012 - Anonymní uživatel

      Neprodraží, pokud bude reklamace uznaná, měl by poštovnéhradit prodejce


    • john773

      5. října 2012 - john773

      Opravdu, tak to je super....


    • Anonymní uživatel

      5. října 2012 - Anonymní uživatel

      viz. Občanský zákoník, § 598:
      Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.


    • john773

      5. října 2012 - john773

      Děkuji.....


  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    4. října 2012

    IMHO reklamace...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • john773

    john773

    5. října 2012

    .............

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • john773

      5. října 2012 - john773

      ...........


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.