Poradna Sony Ericsson Xperia Ray

Autor: | Vloženo: 04.07.2012 000 09:23 | Témata: Poradna Sony Ericsson Xperia Ray

Zakázání a obnovení přenosu dat

Dobrý den, pokud dám zakázat přenos dat a poté data povolit, tak někdy se přenos neobnoví. Mám Vodafone. V názvu AP se vedle internet objeví [disablet] (ne vždy při nefungujícím přenosu) a přenos nefunguje. I když tento dodatek smažu, stále data nefungují. Pomůže až odstraněni APN a zahrání nové konfig. sms od operátora, ačkoliv hodnoty nastavení jsou správné. Nepomůže ani restart telefonu Bohužel to nedělá pokaždé při zakázání a a povolení dat, tak je těžké závadu nasimulovat na požádání. Mám Android, aktual. na 4.0.2.A.0.62.
V čem by mohl být problém?

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    4. července 2012 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Mě napadá zkusit nakonfigurovat internet ručně, ale nemůžu to nikde na stránkách Vodafone najít, abych vám sem hodilodkaz... Zkusím se vám ještě zeptat na helpdesku sonymobile, ale vzhledem k tomu že teď budou svátky očekávám odpověď až příští týden.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Petr Otahal

      4. července 2012 - Petr Otahal

      podle mne zůstávají všechny položky v konfiguraci nastavené správně, ale přenos nefunguje. Jako by se ten přístupový AP neaktivoval. Ale jak jsem psal, není to pravidlem vždy, to je vždycky nejhorší závady, náhodně se opakující... Bohužel jsem hned aktualizoval po zakoupení telefonu, tak nemohu posoudit, zda to v předchozí verzi bylo v pořádku nebo ne.


    • Anonymní uživatel

      5. července 2012 - Anonymní uživatel

      Uvidíme, napsal jsem to na SonyMobile takuvidíme co mi odpoví


    • Petr

      5. července 2012 - Petr

      mám malé zjištění. Začal jsem po vypínání připojení používat Widget "Přenos dat" (čili už ne Menu-Nastavení...) a zatím dobrý. Uvidím časem...
      Ale díky předem za odpovědi...
      P.


    • Petr

      5. července 2012 - Petr

      ...pro vypínání...


    • Anonymní uživatel

      6. července 2012 - Anonymní uživatel

      odpověď ze sonymobile:
      Dobrý deň! Pravdepodobne ide o softvérovú chybu, takže v tomto prípade by som odporúčal update softvéru pomocou programu PC Companion: http://www.sonymobile.com... Nezabudnite na zálohovanie dát!!


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.