Poradna Sencor Element P400

Autor: | Vloženo: 26.03.2014 000 09:43 | Témata: Poradna Sencor Element P400

Rozostřené video

Zdravím, podařilo se někomu stáhnout nějakou šikovnou aplikaci na zabránění stálesezaostřujícího videa? Děkuji

  • Martin Břečka

    Martin Břečka

    30. dubna 2014

    Zkuste to najít na GooglePlay(známé také jako obchod, či obchod play).

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Zdeněk

      1. května 2014 - Zdeněk

      Tam sem jich právě už dost vyzkoušel - teda z sekce "zdarma", ale zatím to dělají všechny programy. Snad nejlepší je Camera MX, ten umí alespoň nastavit časovač foto, ale to věčné "zaostřování" tam je pořád. A mě by zajímalo, jestli už někdo našel konkrétně nějaký program, který to nedělá, klidně i z placených. Je jasné, že to hledáme na GooglePlay, nebo víte o něčem jiném, kde to najít?


    • Jirka

      4. května 2014 - Jirka

      Chceš úplně něco jiného,než co kritizují majitelé digitálních zrcadlovek.
      Ti zase brečí,že jim to samo nezaostřuje při natáčení videa.


    • Anonymní uživatel

      5. května 2014 - Anonymní uživatel

      Zdeňku, tak to nevím, jaké video se ti stálezaostřuje, chci říci, stálezaostřování probíhá u kamery, když natáčíš video, nebo u nějakého filmu???


    • Zdeněk

      11. května 2014 - Zdeněk

      Jo, když nahrávám video, tak je vidět, že chvilku je obraz krásně ostrý a pak se jakoby rozmaže - i když telefon držím pevně a pozadí se nehýbe. A pravidelně se to tak po dvou vteřinách opakuje. Vám to nedělá? Předchozí přístroj ( Samsung be OS ) to nedělal - ten to měl permanentně jakoby rozmázlý, ale dalo se na to dívat a bylo to příjemější na oči.
      Ovšem v momentě, kdy má zaostřeno je obraz vymikající. Myslel jsem, že u nějaké aplykace by se dalo pomocí rámečku na dispeji zaostřit a dál by to drželo. Camera MX, co momentálně používám to tak má - u foťáku to funguje, ale jak přepnu na kameru, tak to furt zaostřuje.


    • Martin Břečka

      11. května 2014 - Martin Břečka

      Mne to nedělá, ale každopádně pokud jste nějak nepřenastavil nějaká důležitá data v mobilu, určitě zkuste zařízení reklamovat nebo napište na podporu Sencoru, třeba na jejich email, když neporadí, já bych to reklamoval.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.