Poradna Samsung i8700 Omnia 7

Autor: | Vloženo: 25.04.2011 000 19:49 | Témata: Poradna Samsung i8700 Omnia 7

Marketplace

Nejde mi spustit Marketplace, když na to kliknu tak mi to napíše není zatím k dispozici ve vaši zemi, přitom sem se díval na nějaký český recenze třeba v mobilmanii a tam jim to jelo, tak fakt nvm, před spuštěním Marketplace jsem dal region US, porďte pls, předem děkuji

  • Martin

    Martin

    9. května 2011

    Pro Marketplace v telefonu:
    Region jsem dal také US, ale asi to hlavně záleží na tom, jaký region má nastaveno "Live ID" se kterým je mobil spárován.
    Při prvním zapnutí se mobil zeptá na Live ID. Toto Live ID má nastavenu zemi, podle které se pak mobil hlásí k Marketplace.
    Země pro Live ID nelze změnit - je nutno ji zadat již při vytváření Live ID účtu. Doporučuji tedy vytvořit nové Live ID, nastavit jako zemi US, vyresetovat mobil na tovární nastavení a přiřadit k tomuto Live ID (pokud existuje jednodušší cesta, jak změnit zemi nebo Live ID bez resetu telefonu nebo založení nového Live ID, dej mi prosím vědět :-).
    Pak lze v telefonu stahovat všechny aplikace zdarma a trial aplikace. Platit za aplikace nelze (kreditní karta ČR je odmítnuta s tím, že země karty nesouhlasí s Live ID).

    Pro Marketplace v počítači (Zune):
    V "Ovládací panely" - "Jazykové nastavení" na záložce "Umístění" je nutno změnit zemi na US. Pak se v Zune objeví nová záložka "Marketplace", přes kterou lze nakupovat aplikace. Asi také bude nutné se přihlásit v Zune pomocí účtu Live ID se správnou zemí (US).

    Jinak když už jsme u nastavování regionů a zemí: pro používání vyhledávání v telefonu (hardwarové tlačítko lupy vpravo dole) doporučuji nastavit v telefonu v "settings" - "region & language" - "Browser & serch language" na "English (United states)". Pokud se nastaví čeština, je vyhledávací stránka téměř nepoužitelná (vyhledávání v mapách například nefunguje vůbec).
    Ostatní nastavení v telefonu mám: "Region format" na "Czech", "Systém locale" na "Czech" (tyto nastavení neovlivňují Marketplace ani vyhledávání).

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (5)
    • Ne
    • Mathesik

      23. července 2011 - Mathesik

      Díky díky díky...


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.