Poradna Samsung i5800 Galaxy 3

Autor: | Vloženo: 29.11.2010 000 15:53 | Témata: Poradna Samsung i5800 Galaxy 3

Nastavení telefonu

Poradí mi někdo, prosím, jak nastavit tento model pro MMS a internet? Mám operátora O2. Po koupi telefonu jsem požádala operátora o aktivaci datových služeb. Přišla mi sms s instrukcemi, které jsem přesně následovala. Přišla mi poté sms s nastavovacími údaji - tu jsem měla uložit a vše mělo fungovat. Bohužel, nestalo se.Posléze se ukázalo, že operátor mi asi poslal údaje na jiný model, ten můj tam prý ještě asi nemají zanesený v databázi, a nemůžou mi tedy pomoct, ať se obrátím přímo na výrobce. Na technické podpoře Samsungu mi taky nepomohli (hovor), na e-mailový dotaz nereagují. Má někdo stejného operátora a stejný telefon jako já? Jak jste to udělali, že vám tam všechno funguje tak, jak má?! :-)) Díky za pomoc

  • MarkTSB

    MarkTSB

    29. listopadu 2010

    tento telefon si obvykle tyto informace zjistí sám a není nutné používat tzv "inteligentní nastavovací sms" proto pro tento telefon není k dispozici stejne tak jako pro vetsinu novych telefonu ...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • JB

      29. listopadu 2010 - JB

      proč mi tedy internet nefunguje?! Když ho chci spustit, hlásí mi to, že webová stránka není dostupná. Myslela jsem, že bude stačit kontaktovat operátora a poádat o aktivaci datových služeb, ale ten mi odpověděl, že nejprve si telefon musím nastavit. A jsme tam, kde jsme byli :-))


    • MarkTSB

      29. listopadu 2010 - MarkTSB

      operatorovi bohuzel nemuzete verit, jsou tam za telefonem deti kteri tomu proste vubec nerozumi a radi uplne blbosti bohuzel ...

      ti nejlepsi z nich maji dotykovy samsung star s hloupym OS a bohuzel od toho se odvyji jejich rady a zkusenosti ...


    • MarkTSB

      29. listopadu 2010 - MarkTSB

      az tam budete volat tak opakovane vyzadujte nekoho kdo problematice trochu rozumi a alespon ma tuseni o existenci operacniho systemu android :-))


    • JB

      29. listopadu 2010 - JB

      noooo, takže: znovu jsem volala na operátora. Minule tam byl opravdu tak 20letý klouček, teď to zvedla paní kolem 40let (tipuju dle hlasu). A opět trvala na tom, že telefon je třeba nastavit. Říkala jsem jí, že nastavení prý telefon "zvládne sám", ale nenechala si to vymluvit. OK, rezignovala jsem. Poslala mi v sms instrukce a musím říct, že oproti minule jsem se přece jen někam posunula - aspoň už MMS a WAP nastavení nainstalovat šlo. Při pokusu instalovat nastavení internetu telefon hlásí, že "Aplikace NotSupported" - což by asi potvrzovalo vaše slova, že pro tento telefon opravdu konfigurační sms neexistuje, protože není potřeba.
      Paní mi zkontrolovala stav simky, datové služby aktivní jsou, stejně tak jako internet v mobilu za 40kč týdně, který ovšem nemůžu využívat. Myslela jsem, že všechno je tedy v pořádku - zapla a vypla jsem telefon, spustila internet - a zase: webová stránka není dostupná. Já už fakt nevím, jestli jsem já takový hotentot, nebo operátor, příp. výrobce..no jeden z nás asi jo :-)) Já už na to kašlu - zítra se asi seberu, pojedu do nejbližší O2 prodejny, rozdělám si tam stan, praštím jim telefonem o pult a zavyhrožuju, že se odtud nehnu, dokud ten internet nebude fungovat a basta. Ať se taky jednou snaží oni :-))
      Děkuju moc za rady, pomohly mi minimálně v tom, že už vím, že konfig. sms pro můj samsung neexistuje. A že operátor zaměstnává opravdu pochybné pomocníky - minule mi řekli, že můj typ v databázi nemají, dnes paní řekla, že samozřejmě mají :-))
      Zítra vážně zajedu do O2 (stan asi nechám doma) a když se to podaří vyřešit, uzavřu zde tuto diskuzi. Ještě jednou díky :-))


    • MarkTSB

      30. listopadu 2010 - MarkTSB

      držím palce, ale jak vás tak poslouchám nebude to ani potřeba :-) evidentně si zvládnete jít za svým, tak to určitě klapne :-)


    • Petr

      25. prosince 2010 - Petr

      Také jsem to u telefonu řešil, nastavil jsem podle stránek o2 pro galaxy s. Nastavení je shodné a funguje bez problémů... odkaz zde http://www.o2.cz...


  • MarkTSB

    MarkTSB

    29. listopadu 2010

    jak jsem to udelal zapojil jsem sim kartu a všechno fungovalo :-) telefon si ty informace nejak zjistuje sam

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (1)
  • Marek

    Marek

    8. prosince 2010

    mám rovnaký problém ako vy, takisto Galaxy 3 a O2 internet... dnes mám s technikou smolu... najprv mi stará SIM karta odmietla dať čísla zo svojej pamäte a teraz mi na tej novej nejde internet... môžem si rovno hodiť slučku :-))

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • JB

      9. prosince 2010 - JB

      Mě už se problém podařilo vyřešit, smutné ale je, že mě v tom všichni nechali samotnou - jak operátor, tak výrobce. Nikdo nebyl schopný mi pomoct, na mail od techniků ze Samsungu čekám dodnes. To je mi panečku péče o zákazníka!!! :-)) U mě byl problém v nastavení telefonu - opravdu pro tento typ neexistuje konfigurační sms, která by se pouze uložila a spolu s ní by se uložilo i potřebné nastavení. Ale v mém případě neplatilo ani to, že se telefon nastaví sám - trošku popostrčit přece jen potřeboval. Možná, že krok, který jsem musela udělat, je něco tak samozřejmého, že mi to technici ani neřekli, protože automaticky počítali, že jsem to udělala sama. Nejsem ale až takový genius, chvilku mi trvalo, než jsem zakopanýho psa objevila. Nevím, jestli vám to nějak pomůže, ale mě pomohlo následující:

      NASTAVENÍ=) Bezdrátová síť a síť=)Nastavení mobilní sítě=)Názvy přístupových bodů

      V nabídce "Názvy přístupových bodů" stisknout levé tlačítko (vyjede kontextová nabídka), poté vybrat položku "Nový název přístupového bodu" a měla by se vám objevit stránka s mnoha políčky pro vyplnění (Jméno, Apn, Proxy, Port, Uživatelské jméno...). Tyto políčka jsem vyplnila podle konfigurační sms na wap, která mi od operátora přišla. Jméno si nějaké vymyslete, dál ty údaje byly: Apn je "wap", Proxy je 160.218.160.218, Port 8080.

      Nevím, jestli je tohle správný postup,nebo jestli jsem se tak třeba nenapíchla na nějaký super tajný vládní server..ale je mi to jedno: potřebovala jsem internet, nikdo mi nepomohl. Nějaký internet mi teď v telefonu funguje, surfování je díky velkému displeji docela přijemné...a to je pro mě hlavní :-) Přeju hodně štěstí, ať se taky podaří vyřešit trable a ještě zpětně děkuji rádcům, kteří pomohli mě :-)


    • MarkTSB

      9. prosince 2010 - MarkTSB

      souhlasím s vámi že je to smutné ... že neodpověďěl samsung chápu, jich se to opravdu netýká, ale že vás v tom nechal máchat operátor který by měl KAŽDý telefon nastavit tak aby byl plně zapojen do jeho sítě a to včetně nastavení datových přenostů to je skutečně špatně ... asi před půl rokem jsem kupoval htc desire od tmobilu a toto nastavení mi tam operátor zjevně vyplnil sám (pokud si jej tedy telefon nezjistil sám) a tak by to mělo být.


    • MarkTSB

      9. prosince 2010 - MarkTSB

      přístup operátora typu "nevím neznám, tady klepnu na tlačítko a zkusím vám poslat hloupou chytrou sms určenou pro alcatel", prostě jen dokládá mizernou odbornou úroveň těch lidí kteří ani neznají vlastní nabídku telefonů. na vašem místě byt to co jste napsala sem zaslal operátorovi přímo ať mají alespoň odezvu od "spokojeného zákazníka" a mohou s tím něco dělat.


    • JB

      13. prosince 2010 - JB

      Já bych to snad radši nechala být - ono jak se to říká?! Kdo s čím zachází, tím taky schází... Myslím, že pokud je tento laxní a neprofesionální přístup běžnou praxí operátorů O2, dřív či později na to dojedou tak jako tak.. Mě teď s nimi čeká zřejmě ještě jedna telefonická konzultace a mám z toho kopřivku už teď - možná ideální čas přejít ke konkurenci... :-)
      Mimochodem - dělám něco špatně já, když se mi nejde přihlásit na účet Google (účet mám vytvořený přes internet v PC) nebo je zase někde něco špatně nastaveno? :-) Jednou mi to hlásí, že "Nelze navázat spolehlivé datové připojení k serveru", podruhé mi navíc doporučí připojit se přes wifi (přičemž tu možnost teď bohužel nemám). Prý se může jednat o dočasný problém (čemuž se mi nechce věřit, zkouším to už týden) a nebo v telefonu nejsou zprovozněny datové služby (jsou). Stejný problém mám s přehráváním videií na youtube - spustí se mi úvodní stránka, ale ostatní funkce jako přihlášení k ůčtu, vyhledávání nebo přehrávání videa bohužel nefungují.
      Omlouvám se za otázkovou smršť, musím vypadat jako trubka, co si s ničím sama neporadí - ale já uznávám, že expert nejsem. Používat techniku celkem umím, ale rozumět podstatě jejího fungování mi dělá potíže :-) Děkuji


    • MarkTSB

      13. prosince 2010 - MarkTSB

      otazkova smrst nevadi ale mel jste ji poslat jako NOVY dotaz ....


    • MarkTSB

      13. prosince 2010 - MarkTSB

      ... ted jsem si vsiml ze jste JB :-) tak to je v poradku - zdalo se mi ze pridal do debaty nekdo dalsi ... takze zkusme se tim prokousat.

      Jake internetove pripojeni ma operator je ve vasi lokalite ? na displeji v radku uplne nahore vidite nejcasteji pismeno G, nebo E nebo 3G, nebo dokonce H ?


    • MarkTSB

      13. prosince 2010 - MarkTSB

      pokud mate totiz pouze G ... je to hodne spatne. A muze to zpusobovat tyto problemy ... jedna se o pripojeni GPRS, velmi nespolehlive.


    • JB

      13. prosince 2010 - JB

      Je pravda, že jsem ty otázky měla vložit jako nový dotaz :-)
      Co se připojení týče - na displeji se zobrazuje písmenko E, předpokládám, že je to technologie Edge.


    • mark3432

      13. prosince 2010 - mark3432

      ta by měla stačit ... podařilo by se vám stáhnout z marketu do telefonu tento program ? http://www.appbrain.com... ... k otestování stability a rychlosti připojení ?


    • JB

      13. prosince 2010 - JB

      všechno souvisí se vším - abych se dostala do marketu, potřebuju se přihlásit google účtem. A to mi právě nejde :-)


    • MarkTSB

      14. prosince 2010 - MarkTSB

      jsem v koncích :-) ... ne vážně zkoušel bych najít jakýkoliv jiný přípojný bod, tím bych ověřil že problém je skutečně u toho kdo poskytuje internet a ne v telefonu a jeho nastaveni ... pak bych se v tom teprve zacal vice stourat a otravovat operatora s tim ze mi neposkytuji plnohodnotne pripojeni k internetu, nakonec bych od toho operatora snad i odesel ...

      ale tezko na dalku radit.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.