Poradna Samsung Galaxy Xcover 2 S7710

Autor: | Vloženo: 29.05.2014 000 17:25 | Témata: Poradna Samsung Galaxy Xcover 2 S7710

Když rooutnu mobil stratím záruku

To jsme ale řešily když bude něco pokažené mechanicky tak se ale přes kabel dostaneme a uděláme unrou ne , takže prasklý displej nebo mikrofon není závada abychom se dostali do softveru .

  • Droid

    Droid

    30. května 2014 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Už se to tu několikrát řešilo, v případě Samsungu je ztráta záruky při rootu jistá. Dokonce Samsung zamítá i reklamace, pokud zjistí že v telefonu byla nainstalovaná aplikace z neoficiálního Store. U většiny ostatních výrobců zamítají pouze root. SW je zde považován za nedílnou součást zařízení.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • lada9950

    lada9950

    29. května 2014

    Zatim nemam skusenosti s takovovou reklamaci, ale mam pocit, že by nemelo vadit, rootnute zarizeni, kdyz reklamuju hardware, to preci nema vliv. Je to vlastne PC, dokud bude v pohode HW, tak si SW preinstaluju, ne? I kdybych to jen mel obnovit do puvodniho nastaveni.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.