Poradna Samsung Galaxy S9 Plus G965F 64GB Dual SIM
-
Samsung Electronics Czech and Slovak
8. srpna 2018
Dobrý den Filipe,
všechna naše zařízení mají již z výroby určení pro konkrétní trh. Je to z toho důvodu garance správného fungování v místních technických podmínkách a jednotlivé distribuce se tedy mohou lišit v softwarové i v hardwarové výbavě. V rámci Evropy, jsou to například německy mluvící země, Polsko, Česko + Slovensko a podobně.
Z naší strany tedy neexistuje nic, jako evropská distribuce a tím méně evropská záruka. Některé větší prodejní společnosti, které mají mezinárodní síť poboček, jsou však schopné v rámci své prodejní sítě zajistit servis i cizích distribucí a mohou toto označovat jako evropskou záruku.
V okamžiku, kdy je zařízení určeno pro jiný, než Česko – Slovenský trh, nemůžeme garantovat jeho správné fungování a ani poskytnout servisní služby. Za správné fungování zařízení z výše uvedených důvodů nese plnou zodpovědnost prodejce, který ho na našem trhu prodal. V okamžiku potřeby reklamace je nutné obrátit se na něj, aby servis zajistil. Možné je také na základě identifikace distribuce telefonu, kontaktovat náš autorizovaný servis v zemi, pro kterou je určen.
Samsung_podpora.
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
-
8. srpna 2018 -
Filip
Moc dekuju super odpoved
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.