Poradna Samsung Galaxy S8 G950F 64GB

Autor: | Vloženo: 22.04.2017 000 22:05 | Témata: Poradna Samsung Galaxy S8 G950F 64GB

Cerveny displej

Tak problem od Samsungu se opet nasel telefony s8 a s8+ maji nacervenaly displej a pry ma prijit oprava v aktualizaci,cemuz moc neverim a zvazuji vraceni telefonu,kdyz se podivate z neakeho uhlu tak je nacervenaly displej kdyz mate na obrazovce bilou barvu,nekdo min nekdo vic a nekdo treba vubec ale Samsung uz asi vyrobky bez vady neprodava.Vice o teto vade je plny internet

  • Jirka

    Jirka

    23. dubna 2017

    Pročítám to a snad to má opravit nějaká aktualizace. Nicméně pořád váhám jestli S8 nebo IP 7plus...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      23. dubna 2017 - Anonymní uživatel

      Za mna jednoznacne S8! Ma prelomovy dizajn, podstatne mensie rozmery a vacsi displej, je lahsi, ma podstatne lepsi displej (ehm, teda az po aktualizacii bude mat), vyssiu prisposobitelnost OS, lepsiu kompatibilitu, podstatne vyssi vykon, slot na SD, uz v zaklade dvojnasobne ulozisko, lepsie fotoaparaty, Jack, Bluetooth 5, podporuje Galileo, USB C, bezdrotove nabijanie, pravdepodobne bude mat aj vacsiu vydrz... Myslim si, ze je to dost dovodov. :)


  • Mario

    Mario

    20. května 2017

    Aj ja mam ten isty problem, dal som do servisu, docital som sa ze vymenia za novy kus, ale tomu neverim.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      20. května 2017 - Anonymní uživatel

      Comu neverite? Ze vam vymenia kus za kus? Tak ked to tvrdia, tak to asi aj spravia, nemyslim, ze by si srali do huby...

      Navyse... Ja som sa docital, ze dany problem riesi aktualizacia. Tu ste uz skusali?


    • Anonymní uživatel

      20. května 2017 - Anonymní uživatel

      https://androidportal.zoznam.sk...


  • Mario

    Mario

    20. května 2017

    Ma niekto skusenost z reklamaciou?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Mario

      20. května 2017 - Mario

      Samozrejme ze som mal aktualizaciu, aj v nastaveniach stiahnuta uplne cervena, aj v servisnych nastaveniach stiahnuta cervena a nic.


  • Mario

    Mario

    20. května 2017

    Aktualizacia absolutne nepomohla,v nadstaveniach stiahnuta cervena nepomohlo, v servisnych nadstaveniach po vytoceni*#15987# stiahnuta cervena nepomohlo. Mimochodom ani tie sluby co mate v nay ze vam daju s8 ku ked bude vas v servise je klamstvo.Nemaju ich, zevraj vsetky, sice nepovedali kolko maju pozicane. Co vas nutia a otravuju v nay dome poistenie proti kaslu, proti rozbitiu, proti kradezi a dalsie kokokoko...... ani to nemaju, nemaju to, co do vas tlacia!!! Mne dali s7 edge na podpis, ze ked....... telefon bude pri vrateni kaslat(to ako sranda) bude poskodeni, makroskrabance vseto ide opravit na moje naklady a moj bude vrateny az po oprave pozicaneho kusu a ked to nezaplatim tak mi nevratia a predaju moj fon aby mali na opravu.Toto vsetko som musel podpisat,cakal som ze ma tam podreze a zobere krv na DNA.Oni by mali platit mne!! Ze kupite fon za 800 € a hned ide na opravu po5tich dnoch,po piatich pre to, lebocakate na aktualizaciu co to ma napravit!! Clovece ani to pisat neviem, co vo mne vre zlc a objavil som v sebe vsetko zle, po 45 rokoch mojho zivota!!! Tak samsung, opakujem samsung!!! si nevie poistit, pre nich posraty telefon ktory ma putovat po ludoch pri ich opravach!!! Je mi s toho na grc a idem si dat lieky na tlak. Este ze mam doma obal na samsung s7 a mozem ho chranit ako oko v hlave, lebo pred s8 som mal s7edge a obal som nepredal!!!

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.