Poradna Samsung Galaxy S7 G930F 32GB

Autor: | Vloženo: 06.02.2017 000 17:33 | Témata: Poradna Samsung Galaxy S7 G930F 32GB

Cena.

Je možné, že v EU distribuci cena v blízké době spadne pod 10 tis Kč. ?

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    6. února 2017

    Nejdřív tak za rok

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Samsung Electronics Czech and Slovak

    Samsung Electronics Czech and Slovak

    13. února 2017

    Dobrý den,

    z naší strany bychom zde rádi uvedli, že všechna naše zařízení mají již z výroby určení pro konkrétní trh. Je to z toho důvodu, abychom mohli garantovat správné fungování v místních technických podmínkách a jednotlivé distribuce se tedy mohou lišit v softwarové, ale i v hardwarové výbavě.¨

    V rámci Evropy, jsou to například německy mluvící země, Polsko, Česko - Slovensko a podobně. Z naší strany tedy neexistuje nic, jako evropská distribuce a tím méně evropská záruka. Případy, kdy je v "naší" servisní síti reklamované zařízení s jinou, než Česko - Slovenskou distribucí, jsou posuzovány individuálně, na základě dostupnosti náhradních dílů na našem území, okolností nákupu apod..

    Některé větší prodejní společnosti, které mají mezinárodní síť poboček, jsou schopné v rámci své prodejní sítě zajistit servisování i cizích distribucí a mohou toto označovat, jako evropskou záruku. Motivací je pro ně větší kupní síla na některých trzích a tím i pro zákazníka příznivější cenotvorba.

    Z naší strany ovšem nedoporučujeme nákup zařízení z jiného trhu. Jeho případnou reklamaci je potom nutné řešit výhradně prostřednictvím prodejce, který ho na našem území prodal, nebo v autorizovaném servisu na "domovském" trhu. V Česko - Slovenské servisní síti nelze garantovat možnost jeho opravy.

    Hezký den, Samsung_podpora

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jitka

      1. března 2017 - Jitka

      No, pokud jde o záruční opravy v ČR, jsem velmi rozčarovaná. Zakoupila jsem v prodejně O2 telefon Samsung Galaxy S 5 Neo a po počátečním nadšení z jeho funkcí jsem zjistila, že při příchozím hovoru mě protistrana slyšela velmi přerušovaně. Jedná se o firemní mobil, kde je bezchybná komunikace zásadní, proto jsem ho reklamovala, ale přístroj se vrátil s popisem, že je v pořádku. Vyzkoušeli jsme ho a závada se opět projevila (výrazně). Reklamovala jsem ho podruhé - a se stejným výsledkem. Technik (VSP Tábor) napsal bez závad. Dost mě to rozčílilo, takže jsme provedli kontrolní hovor s nahráním, jak mě slyší protistrana, nahrávku jsem přiložila k telefonu a vyžádala jsem si zaslání přístroje do druhé možné záruční opravny. A po čtrnácti dnech se mobil vrátil opravený a konečně funkční - bylo třeba cosi vyměnit. Celé to trvalo asi dva měsíce a výrazně to zakalilo dojem z nového mobilu... Navíc arogantní komunikace (při mém dotazu) a následně i nekomunikace první opravny mě nemile zaskočila a v mých očích velmi ublížila této značce. Teď zvažujeme nákup druhého přístroje do firmy, líbí se mi S7, ale právě tato zkušenost mě dost odrazuje...


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.