Poradna Samsung Galaxy S7 G930F 32GB

Autor: | Vloženo: 05.02.2017 000 15:18 | Témata: Poradna Samsung Galaxy S7 G930F 32GB

Umobil.cz

Doporučujete nakoupit v tomto obchodě?
Ptám se, protože EU distribuce je o hodně levnější než cz, a tak se ptám, jestli se to vyplatí risknout.

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    5. února 2017

    Umobil? :D Však už len ten ten názov znie hrozne. :D Tam by som teda rozhodne nič nekupoval, nikdy v živote som o takom obchode ani nepočul. Rozhodne by som si priplatil za nejaký overenejší obchod.
    Tak trošku desí jedna sťažnosť v diskusii:
    "Odpověď pro uMobil - Petr Mitáš:
    Vážená společnost uMobil, s.r.o. a pane Mitáši - jednateli a majiteli firmy. Pletete se ve všech bodech Vaší reakce a navíc opětovně lžete!
    1) Co se týká pečetě, pak oceňuji, že jste mi dal za pravdu a přiznal jednu z Vašich nekalých praktik, když uvádíte, že zboží bylo opatřeno nějakou "Vaší pečetí". Jednalo se o výrobek firmy Samsung, který je dodáván originálně zabalený s pečetí společnosti Samsung. Na této pečeti je uvedeno: "Pokud je pečeť poškozená nebo nese známky manipulace, zásilku nepřebírejte". Krabičku zboží jsem vyfotografoval hned po vybalení z bublinkové obálky, ve které od Vás zásilka přišla, protože pečeť Samsung na krabičce byla přetržená. Fotografii jsem poslal na Heureku, která jí přeposlala i Vám. Žádná "Vaše pečeť" na zboží nebyla, jak dokládají pořízené fotografie, a i kdyby byla, neměla by žádnou váhu, jak jsem Vás již informoval. Čemu konkrétně nerozumíte na tom, že nesmí být porušená pečeť výrobce "Samsung" a jakákoliv jiná případná pečeť je irelevantní? Co to tady na ostatní spotřebitele zkoušíte s nějakou "Vaší vlastní pečetí"? Jak jste přišel na to, že by si eshop mohl vytvořit nějakou svojí pečeť a tou dle vlastního uvážení libovolně suplovat pečeť výrobce? Věřím, že to takto praktikujete s použitým zbožím, které již bylo vybalené, stejně jako v mém případě. Pouze s tím rozdílem, že v mém případě jste se ani neobtěžoval žádnou "vlastní" pečeť nalepit, pokud vůbec nějakou máte. Ať tak anebo tak, alfa a omega je originální pečeť výrobce, další Vaše mlžení s nějakými alternativními vlastními pečeťmi jsou jen nezákonné praktiky.
    2) Vrátit mi peníze byla Vaše zákonná povinnost a dobře víte, že jste jí s Heurekou v zádech musel dostát. Zde se totiž jednalo o porušení kupní smlouvy, kde bylo vadné plnění. Dodali jste použité zboží v ošuntělé krabičce bez originální pečetě výrobce (resp. s přetrženou pečetí). To je podstatné porušení kupní smlouvy a od té máme tím pádem právo odstoupit. Fakt, zda zboží objednala právnická nebo fyzická osoba je v takovém případě bez vlivu. Nehledě na to, že jsme nákup provedli jako garantovaný přes Heureku, která by nám peníze vrátila v případě, že byste tak neučinili Vy. Jistě má ale páky na to jak z Vás následně peníze dostat, zejména když se jednalo o oprávněné odstoupení od smlouvy z naší strany. Váš ničím nepodložený a chybný názor na povinnost ohledně vrácení peněz tedy není vůbec důležitý.
    3) Objednávám přes internet prakticky všechno, průměrně několikrát týdně a takto nekorektní jednání jsem ještě nezažil. Je to proto poprvé co jsem si dal tu práci a přispěl se svojí zkušeností do diskuze u eshopu. Za Vaše chování se mi Heureka písemně omluvila, což samo o sobě svědčí o Vašem nekorektním přístupu. Je s podivem, že se za Vás musejí omlouvat druzí a že Vy toho nejste schopen."

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Holan

      5. února 2017 - Holan

      A obchod Mobiltel.cz - co na něj říkáte?


    • Anonymní uživatel

      5. února 2017 - Anonymní uživatel

      Na to tu máte recenze a diskusi k obchodu. Proč se nepodivate?

      Všechny obchody co prodávají šedivky jsou rizikové.
      Umobil nemá o nic víc záporných reakcí jako třeba matoo neustale vychvalované Beryko.

      Sám musíš zvážit, zda do toho jít.


    • Anonymní uživatel

      5. února 2017 - Anonymní uživatel

      Mnou vychvaľované Beryko má v diskusii len 61 príspevkov, z čoho je 28 negatívnych. Pozri sa do diskusie napr. takého Mallu, kde je 6000 príspevkov, z čoho 5500 negatívnych. ;)

      UMobil má viac nehatívnych príspevkov než Beryko.


  • Samsung Electronics Czech and Slovak

    Samsung Electronics Czech and Slovak

    13. února 2017

    Dobrý den,

    z naší strany bychom zde rádi uvedli, že všechna naše zařízení mají již z výroby určení pro konkrétní trh. Je to z toho důvodu, abychom mohli garantovat správné fungování v místních technických podmínkách a jednotlivé distribuce se tedy mohou lišit v softwarové, ale i v hardwarové výbavě.

    V rámci Evropy, jsou to například německy mluvící země, Polsko, Česko - Slovensko a podobně. Z naší strany tedy neexistuje nic, jako evropská distribuce a tím méně evropská záruka. Případy, kdy je v "naší" servisní síti reklamované zařízení s jinou, než Česko - Slovenskou distribucí, jsou posuzovány individuálně, na základě dostupnosti náhradních dílů na našem území, okolností nákupu apod..

    Některé větší prodejní společnosti, které mají mezinárodní síť poboček, jsou schopné v rámci své prodejní sítě zajistit servisování i cizích distribucí a mohou toto označovat, jako evropskou záruku.

    Z naší strany proto nedoporučujeme nákup zařízení z jiného trhu. Jeho případnou reklamaci je potom nutné řešit výhradně prostřednictvím prodejce, který ho na našem území prodal, nebo v autorizovaném servisu na "domovském" trhu. V Česko - Slovenské servisní síti nelze garantovat možnost jeho opravy.

    To jen na doplnění diskuze z naší strany, děkujeme za pochopení.

    Hezký den, Samsung_podpora

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.