Poradna Samsung Galaxy S7 G930F 32GB

Autor: | Vloženo: 16.12.2016 000 03:21 | Témata: Poradna Samsung Galaxy S7 G930F 32GB

Problém s displejem

Dobrý den,
tento týden proběhla jakási aktualizace a od te doby se mi zda že se dost přehřívá,baterie nevydrží tak jako předtím a hlavně na displeji se mi objebují jaké si růžové pruhy(jako by byl displej rozbit ale je plně funkční a žádné poškození není vidět) ale až po chvíli když teĺefon používám.Když je vypnutý a zapnu tak chvíli funguje perfektně a pak znova se začnou objevovat různé pruhy nebo rozmazání displejem .
Nevíte co tomůže být ?

Děkuji

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    16. prosince 2016

    Telefon reklamujte. Vadu ste nesposobili vy, reklamacia vam bude uznana.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (5)
    • Martin

      16. prosince 2016 - Martin

      Podle jaké křišťálové koule tu tvrdíš, že bude reklamace uznána?
      Ty jsi ten telefon prohlížel? :DD ??


    • Anonymní uživatel

      16. prosince 2016 - Anonymní uživatel

      Pokial ten telefon pochadza z CZ distribucie a poskodenie skutocne sposobila aktualizacia, nie poskodenie telefonu pouzivatelom, nevidim dovod, preco by reklamacia nemala byt uznana.


  • Petr Čapka

    Petr Čapka

    19. prosince 2016

    Na nic nečekejte a udělejte návrat do továrního nastavení, může to klidně dělat aplikace, ikdyž se to netváří jako SW problém. Teprve pokud nepomůže toto vymazání telefonu, doporučuji vadu nafotit třeba jiným telefonem a telefon včetně fotek poslat na reklamaci. Určitě si ale poridte důkaz té určité vady.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
  • Samsung Electronics Czech and Slovak

    Samsung Electronics Czech and Slovak

    26. ledna 2017

    Dobrý den pane Kleinhample, pokud se telefon chová nestandardně tzv. Rychle se vybíjí, zasekává se, přehřívá se, doporučuji reset do továrního nastavení. v tomto případě nezapomeňte zálohovat Vaše všechny osobní multimédia, kontakty, Kalendář, Fotografie, Hudbu, aby jste o ně po restartu do továrního nastavení nepřišli. Doporučuji náš program na zálohu, Smart Switch, který stáhnete na našich stránkách: http://www.samsung.com...

    Pokud se závada bude projevovat i po továrním nastavení kontaktujte prosím S7 Premium Servis na čísle 800 66 53 77, kde je možné si objednat prémiový servis na Vaše zařízení. Po objednání servisu si kurýr pro Váše zařízení přijede a po domluvě je možné zanechat zápůjčku Galaxy S7/S7 Edge.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (4)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.