Poradna Samsung Galaxy S7 G930F 32GB

Autor: | Vloženo: 19.07.2016 000 21:16 | Témata: Poradna Samsung Galaxy S7 G930F 32GB

šedý dovoz

Dobrý den, uvažují o koupi tohoto telefonu z tzv. šedého dovozu - tedy Distribuce EU. Chci se zeptat zda telefon má české menu a prirucku. A zda se prodejce nebrání pripadne reklamaci. Za pripadne zkusenosti děkuju . :-)

  • Karel

    Karel

    20. července 2016

    Češtinu pochopitelně má, česká příručka je v moci prodejce - překupníka a jestli se nebrání reklamaci? .... tak to si musíš přečíst diskusi u konkrétního obchodu, který si vybereš. A vybírej dobře, najít solidního šedého dovozce, to je jak hledat jehlu v kupce sena

    ( https://obchody.heureka.cz... )

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (7)
    • Ne (1)
  • Speedo2

    Speedo2

    11. srpna 2016

    šedý dovoz nebrat - telefony i jiné zboží z EU podléhá 50-ti denní lhůtě na vyřízení reklamace. Což v praxi znamená, že pokud se něco pokazí a ty budeš např. mobilní telefon reklamovat - můžeš čekat až 50 dní :-(

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (5)
    • Petr Čapka

      15. srpna 2016 - Petr Čapka

      To co píšete se nezakládá na pravdě. Neklamte ostatní lidi a neraďte, když to neumíte..

      Reklamaci určuje zákon na ochranu spotřebitele a nový občanský zákoník (ne prodejce), a ten říká, že reklamace musí být vyřízena ihned, nejpozději však do 30dnů od doby uplatnění vady u prodejce.


      " citace ze stránek - České obchodní inspekce -
      Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. O vyřízení reklamace je dle výkladu Ústavního soudu a Nejvyššího soudu povinen podnikatel spotřebitele vyrozumět
      "

      Zákon neříká, zda se musí jednat o telefon z české,evropské, čínské, nebo ruské distribuce. Zákon hovoří o telefonu jako o zboží. Nebo chcete li jinak jako o produktu, který je prodáván v ČR.

      Pokud prodejce NErozhodne o vyřízení reklamace do 30dnů, považuje se vada na telefonu jako neodstranitelná a zákazník-spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit.

      Žádná 50denní lhůta nikdy nikde nebyla.

      Pokud chcete tvrdit opak, vyvraťte mi to prosím podloženými tvrzeními.

      Ev.pokud je někdo langoš a podepíše v obchodě nějaký dovětek, že mu bude reklamace vyřízena za 100dní, tak se pak nesmí divit.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.