Poradna Samsung Galaxy S7 Edge G935F 32GB

Autor: Věra Škodová | Vloženo: 19.10.2017 000 18:47 | Témata: Poradna Samsung Galaxy S7 Edge G935F 32GB

Věra Škodová

Věra Škodová

Je normální aby se mi na displayi objevilo několik černých čár

Mám 3 měsíce Samsung Galaxy S7 Edge a dnes jsem ho odpojila z nabíječky, zablikal tak jsem se lekla a najednou mám v dolní půlce displaye několik slabých černých čár a dolní část bliká, při zapnutí celý display svítí a bliká zeleně. Nikdy mi nespadl ani nic podobného. Máte někdo zkušenosti s tímto problémem?
Děkuji

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    19. října 2017

    Rozhodne to nie je normalne. Skuste vsetko zalohovat a vykonat reset do tovarenskych nastaveni. Sance na uspech tam vsak velke nevidim, pravdepodobne bude nutne pristupit k reklamacii.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Věra Škodová

      20. října 2017 - Věra Škodová

      Děkuji za odpověd a radu, no nic jiného dělat nemohu, než ho dát na reklamaci a jsem zvědavá zda ji uznají, nechápu jak by se mohl pod sklem poškodit display, přitom když udělám screenshot tak na te fotce je to bez těch čár :-(


    • Anonymní uživatel

      20. října 2017 - Anonymní uživatel

      Zelam vela zdaru!
      (A nezabudnite sa pochvalit, ako ste dopadli.)


  • David

    David

    20. října 2017

    Displej - digitizér se může scela běžně poškodit.
    Tohle vám pochopitelně uznají při reklamaci. Nemusíte mít obavy.

    (A chválit se tu nemusíte).

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Petr Čapka

    Petr Čapka

    22. října 2017

    Doporučuji si před samotnou reklamací telefon řádně nafotit. Ze servisu se Vám taky může vrátit rozbitý telefon s neuznanou reklamací a vysvětlením, že se jedná o mechanickou vadu, kterou jste způsobila. Dnešní jednání některých i Autorizovaných servisů je vrchol vší negramotnosti a drzosti.

    Jinak na nic nečekejte a reklamujte.

    To co píše David také nemusí být pravda, reklamace nemusí být uznána. O uznání reklamace totiž nerozhoduje David. Měl jsem v ruce telefon, který mi spadl na zem, krycí sklo bylo ok - displej byl poškozený, kdybych to neudělal přímo já, nevěřil bych tomu.



    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Věra Škodová

      23. října 2017 - Věra Škodová

      já osobně si také myslím, že se to budou snažit hodit na to, že jsem si to způsobila sama vzhledem k negativním recenzím , které obchod má. Každopádně jsem si ho natočila na video a přítel ho veze dnes osobně aby neřekli, že byl poškozen. Telefon je jak úplně nový ,však je 3 měsíce starý a budu neskutečně vytočená pokud bych měla platit další 8500 za výměnu něčeho co není mou chybou. No uvidíme jak to vše dopadne a děkuji za radu


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.