Poradna Samsung Galaxy S7 Edge G935F 32GB

Autor: | Vloženo: 27.01.2017 000 07:56 | Témata: Poradna Samsung Galaxy S7 Edge G935F 32GB

Vydrž baterie.

Chci se zeptat, jelikož u tohoto modelu je baterie vyšší jak u dřívějších modelu...čekala jsem větší výdrž. Mobil používám - zprávy, emaily internet sem tam jen. Ani hudbu hry či filmy nepouštím a dá se říct že denně nabíjim. Je to normální? To jsem nabíjela i u S5 ale to jsem poslouchala hudbu, YouTube atd....

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    27. ledna 2017

    S7 E by měl mít o trošku lepší výdrž než S5
    http://www.gsmarena.com...

    Záleží ale kolik aplikaci vám běží na pozadí, jaké fce máte zapnuty, jas, ... Řešením by bylo zakázat běžící aplikace, zkontrolovat, co máte zapnuto, eventuálně tovární nastavení, pokud tento stav není od zakoupení.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jana

      27. ledna 2017 - Jana

      Mobil mám týden, a dá se říct denně nabíjím. Mám zaplé furt hodiny při zhasnutém mobilu, že svítí tak nevím zda to nějak extra žere. Uvidíme. Ale čekala jsem aspoň 2 dny že vydrží.


    • Kačka

      4. února 2017 - Kačka

      Mně teda drží skoro 2 dny. AlwaysOn mám záplá, wifi jas na minimu, skoro žádné aplikace na pozadí. Kdyžtak úsporný režim. Za mě je výdrž uspokojující.


  • Petr Čapka

    Petr Čapka

    10. února 2017

    Nemůžete porovnávat tyto dva modely, s7e má větší displej, více funkcí, více kombinaci senzorů, které spolu pracují.

    Telefon využívám pořád a někdy nabíjím i 2x denně.

    U takto chytrých zařízení nic lepšího nečekejte.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • MONIKA

    MONIKA

    15. února 2017

    To je normální,taky ho nabíjim denně.v tabletu mám bat.7000 ale displej 10 a taky nabíjim každý den. Když chci aby telefon vydržel, když nemám možnost nabití tak vypnu data.a zapnu jen abych zkontrolovala emaily a tak....

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Samsung Electronics Czech and Slovak

    Samsung Electronics Czech and Slovak

    20. února 2017

    Dobrý den Jano, pokud se telefon chová nestandardně tzv. Rychle se vybíjí, sám se restartuje, předinstalované aplikace nefungují atd. je doporučené telefon spustit v Bezpečném režimu, kdy se zablokuje spuštění později doinstalování aplikací, které můžou negativně ovlivňovat správný chod telefonu. Přidávám konkrétní postup jak spustíte telefon do Bezpečného režimu:

    Podržte dlouho tlačítko pro vypnutí telefonu, objeví se nabídka, z které zvolíte položku Restartovat. Telefon se restartuje, až se začne znovu spouštět (objeví se logo Samsung) začněte mačkat tlačítko pro snížení hlasitosti (Volume Down). Držte ho, dokud se neobjeví na telefonu domácí obrazovka. V levém dolním rohu bude nápis Bezpečný režim. Po otestování chování telefonu ho restartujte a telefon se opět spustí v normálním režimu se všemi aplikacemi, které byly v Bezpečném režimu schované.

    Pokud telefon v Bezpečném režimu funguje správně, doporučuji vymazat aplikace třetích stran, případně doporučuji reset do továrního nastavení. v tomto případě nezapomeňte zálohovat Vaše všechny osobní multimédia, kontakty, Kalendář, Fotografie, Hudbu, aby jste o ně po restartu do továrního nastavení nepřišli. Doporučuji náš program na zálohu Smart Switch, který stáhnete na našich stránkách:
    http://www.samsung.com...

    V případě že se závada bude projevovat i v továrním nastavení, doporučujeme telefon reklamovat u prodejce nebo v jednom z našich autorizovaných servisních střediscích. Autorizovaný servis si můžete vyhledat na našich stránkách http://www.samsung.com... nebo kontaktujte naší bezplatnou linku na čísle 800726786.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.