Poradna Samsung Galaxy S7 Edge G935F 32GB

Autor: MONIKA | Vloženo: 03.01.2017 000 15:59 | Témata: Poradna Samsung Galaxy S7 Edge G935F 32GB

MONIKA

MONIKA

Eu distribuce vs Cz a zaruka

Kdyz koupim eu distribuci jak to je se zarukou? Pořád platí 1 měsíc? A jaky je rozdil? A když garance heureky tak po celou dobu trvání záruky nebo jen na nákup?

  • Samsung Electronics Czech and Slovak

    Samsung Electronics Czech and Slovak

    26. ledna 2017 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den Moniko, pokud koupíte zařízení jiné distribuce než české nebo slovenské, reklamaci nelze uplatnit v našich autorizovaných servisních střediscích. V tom případě se reklamace uplaťnuje u prodejce.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    3. ledna 2017

    Uz to tu bolo rozoberane 6 000 000 krat, co tak si to vyhladat?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • MONIKA

      3. ledna 2017 - MONIKA

      Mám nejradši takový chytráky , když nejste schopen odpovědi tak nereagujte.


    • Anonymní uživatel

      3. ledna 2017 - Anonymní uživatel

      Ako vidite, som schopny odpovedat. :)
      Skoro pri kazdom modeli je polozena tato otazka, na Heureke je dokonca uplne vsetko o sedom dovoze. Navyse... Existuje aj Google. :)


    • MONIKA

      3. ledna 2017 - MONIKA

      Vetsinou se lidi ptaj na rozdil eu a cz .to mne ale nezajima.mne zajima zaruka jestli se protahne reklamace ,nebo jestli mají 1 mesic i kdyz je to do ciziny.takovou odpověď jsem nikde nenašla.a fakt nemam cas jenom cist heureku.od roho tahle rubrika slouží a kdyz vam tohle vadí tak to nečtěte a kupte si knihu


    • Anonymní uživatel

      3. ledna 2017 - Anonymní uživatel

      Zaruka musi byt zo zakona dva roky, reklamacia vam musi byt zo zakona vybavena do 30 dni, to plati aj pre EU aj pre CZ distribuciu...
      Doma mam niekolko stoviek knih, ale dakujem za radu. :)


    • frank

      21. ledna 2017 - frank

      delas tady chytrého idiote, ale vis o tom uplny hovno, hlavne, když tady pises, aby si to nekde nasel. priste drz zobak a nereaguj, udelas nejlíp !!!


    • MONIKA

      21. ledna 2017 - MONIKA

      Ja doufám že to nebylo adresované pro mne?.! Dostala jsem odpověď přímo z Heureky a na základě této odpovědi jsem koupila mobil EU distribuce, samozřejmě přes Heureka košík.jsem spokojena s koupí.tady odp.od Heureky která určitě pomůže i někomu jinému kdo ma strach koupit.

      " Dobrý den,
      děkuji za Váš dotaz. Pokud zboží nakoupíte přímo přes náš Heureka Košík, budeme nákup garantovat. V případě jakékoli reklamace, kdy prodejce odmítne vyřešení nebo vrácení platby, budeme situaci řešit za Vás. Následně v některých případech vracíme zákazníkům peníze my a následně situaci řešíme s prodejcem. Nemusíte se tak bát, že o své peníze přijdete. "


    • Anonymní uživatel

      21. ledna 2017 - Anonymní uživatel

      Osobně bych si raději sám vybral solidního prodejce.
      U reklamací ale určitě nepočítejte s tim, že když vám ji prodejce z x důvodu zamítne, že vám Heuréka vysolí automaticky penize.

      To, že je nějaký prodejce pod košíkem heureky, ještě neznamená, že je kvalitní.
      Přečtěte si něco o "nezávislé" heurece :) vše je o penězích!


    • Anonymní uživatel

      21. ledna 2017 - Anonymní uživatel

      Mily Frank, dakujem ti za radu do zivota, ale mam ju niekde poriadne hlboko. ;)


  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    4. ledna 2017

    Vše tu najdete (rychleji, jak vyklovat dotaz):
    EU distribuce - šedivka:
    https://info.heureka.cz/sedy-dovoz/
    Garance nákupu:
    http://www.garancenakupu.cz/

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • MONIKA

      4. ledna 2017 - MONIKA

      Děkuji.tomu říkám odpověď.akorát mi není jasné, když koupím mobil eu z eshopu s garancí Heureky i tak můžu mít problémy s reklamací? Nebo Heureka ručí a pomůže když jsou problémy ?


    • Anonymní uživatel

      4. ledna 2017 - Anonymní uživatel

      Dle mého názoru Heuréka ručí jen za nákup. Pokud vám obchodník nedodá zboží, tak by vám teoreticky dle jejich garancí vyplatila peníze. S případnou reklamací určitě nebude mít nic společného. Chce si vybrat osvědčeného prodejce dle garancí uživatelů.


    • MONIKA

      21. ledna 2017 - MONIKA

      Odpověď primo z Heureky:
      Dobrý den,
      Děkuji za Váš dotaz. Pokud zboží nakoupíte přímo přes náš Heureka Košík, budeme nákup garantovat. V případě jakékoli reklamace, kdy prodejce odmítne vyřešení nebo vrácení platby, budeme situaci řešit za Vás. Následně v některých případech vracíme zákazníkům peníze my a následně situaci řešíme s prodejcem. Nemusíte se tak bát, že o své peníze přijdete.


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.