Poradna Samsung Galaxy S6 Edge G925 32GB

Autor: | Vloženo: 17.05.2018 000 09:10 | Témata: Poradna Samsung Galaxy S6 Edge G925 32GB

Úbytek baterie v nočním provozu

Prosím mám dotaz, když jdu večer si lehnout a baterie na mobilu má kolem 20%, vím, že si ji musím nabít. Vždy v noci mi totiž v klidovém režimu "zmizne" cca 19% baterie. Tatkže mám strach a dávám to na nabíječku, aby mi ráno zvonil budík :-) Nevíte čím to může být? Nejsem si vědoma, že mi běží na pozadí něco. Vždy dám " vše zavřít - pomocí levého tlačítka. Je to málo? Díky moc

  • Samsung Electronics Czech and Slovak

    Samsung Electronics Czech and Slovak

    18. května 2018

    Dobrý den Lucko,

    možných příčin velkého úbytku baterie může být více a takto na dálku je těžké situaci posoudit. Návody na optimalizaci spotřeby baterie, najdete v uživatelské příručce na straně 15 v odkaze http://downloadcenter.samsung.com... . Dále můžete vyzkoušet tipy pro snížení spotřeby baterie v odkaze http://publish.samsungsimulator.com... .

    V neposlední řadě může situaci způsobovat některá aplikace třetích stran. To můžete prověřit spuštěním Bezpečného režimu. Ten aktivujete tím, že vaší Galaxy vypnete a znovu zapnete. Potom při načítání systému přidržte stisknuté tlačítko pro snížení hlasitosti v okamžiku, kdy se objeví logo Samsung. Telefon přijetí požadavku na Bezpečný režim potvrdí jemnou vibrací a můžete tlačítko pustit. V tomto režimu je k dispozici pouze tovární softwarová výbava a aplikace třetích stran jsou blokovány. Telefon prosím testujte v Bezpečném režimu dostatečně dlouhou dobu k tomu, aby se popisované chování mělo možnost projevit.

    V okamžiku, kdy v Bezpečném režimu bude vše v pořádku, doporučujeme zálohovat vaše uživatelská data a následně obnovit tovární nastavení. Zálohovat můžete vaší Galaxy například pomocí programu Smart Switch, který je ke stažení na našich stránkách http://www.samsung.com....

    V opačném případě, kdy se telefon bude projevovat podle vašeho popisu i v Bezpečném režimu, kontaktujte prosím náš autorizovaný servis, který ho může diagnostikovat po softwarové i hardwarové stránce a případně zajistit nápravu. Vyhledat si ho můžete prostřednictvím tohoto odkazu http://www.samsung.com..., nebo nás kontaktujte na naší zákaznické lince 800 726 786 a nejbližší vám vyhledáme.

    Děkujeme vám. Samsung_podpora

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.