Poradna Samsung Galaxy S5 Mini G800

Autor: | Vloženo: 01.12.2016 000 11:07 | Témata: Poradna Samsung Galaxy S5 Mini G800

Prosim

Dobry den. Mam na tomto telefonu android 5.1.1 a obcas se mi stane,ze kdyz zapnu telefon,display je tmavy,ze a nej nejde skoro nic precist a nejde otaceni displaye. V telefonu mam zapnute utaceni displaye a automatickou regulaci jasu. Telefon jsem mel uz na reklamaci a tam zjistili,ze je to aplikaci,kterou jsem doinstaloval. Jedine apk,ktere pouzivam navic je viber,keep a sms od hasicu. Muzou to zpusobovat aplikace nebo mam znova reklamovat? Nebo mi poradite neco jineho?
Moc dekuji a preji pekny den

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    1. prosince 2016

    Urobte reset do tovarenskych nastaveni (po zalohe), ak nepomoze, potom reklamujte lebo to nebude doinstalovanou aplikaciou.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (13)
    • Pepino

      1. prosince 2016 - Pepino

      Reset jsem delal nekolikrat. I z reklamace se mi to vratilo po resetu,ale nic se nezmenilo. Takze podle vas je zavada na hw a ne na soft?


    • Anonymní uživatel

      1. prosince 2016 - Anonymní uživatel

      ... ten ti neporadí, jen opisuje pořád dokola to samé.


    • Anonymní uživatel

      1. prosince 2016 - Anonymní uživatel

      A ty sa poradit ani nesnazis, len sa do vsetkeho co napisem series.


  • Petr Čapka

    Petr Čapka

    1. prosince 2016

    Tady mi něco nehraje. Telefon jste poslal na reklamaci, tam ho vrátili do továrního nastavení, pravděpodobně ho vyzkoušeli?? .... Když tvrdí, že to bylo aplikací, takže by jste telefon dostal zpět z reklamace a všechno jelo, nebo ne?

    Pokud to bylo aplikací, tak ta snad nepřežila návrat do továrního nastavení ne??

    Pokud Vám telefon vrátili a nejel jak měl, nefungovalo otáčení obrazovky a podsvícení, tak to asi nebylo aplikací ne?

    Znovu bych to reklamoval s velmi ostrým dopisem a žádostí ať si prdel dělají z plastelíny, ne z vás.

    Něco jiného je, pokud to jelo, vy jste zase nainstaloval ty stejné aplikace jako jste měl předtím a opět to přestalo fungovat. Tam je asi jasné, že chyba je v aplikaci.

    Otázka, může to dělat nějaký z výše uvedených aplikací?
    Odpověď, klidně ano, dnes je možné všechno.

    Spíše bych se přikláněl k vadě zařízení.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (4)
    • Ne
    • Pepino

      1. prosince 2016 - Pepino

      Telefon jsem reklamoval 2x. Prvni reklamace uznana-zavada se projevila. Opraveno vymenou nejakych soucastek. Pri druhe reklamaci se jim zavada neprojevila,tak uvedli telefon do tovarniho nastaveni a to bylo vse. Pri druhe reklamaci jsem jim telefon poslal s aplikacema,ktere jsem pouzival. Jen bez sim a pamet.karty. Pomohlo by,kdybych si nechal prehrat na androuid,co byl puvodne v tel? Dokazi ho prehrat v servise,aniz bych prisel o zaruku?


    • Petr Čapka

      1. prosince 2016 - Petr Čapka

      Máte na mysli nechat vrátit starý, původní android? Sám bez ztráty záruky to neuděláte a v servisu vám to taky neudělají . Opět bych reklamoval.

      Může vám to udělat nějaký známý, co to umí=ztráta záruky


    • Pepino

      1. prosince 2016 - Pepino

      Ano. Presne tak. Puvodni android. Jeste se vas zeptam,je prosim vas nejaka aplikace,co by proverila,zda aplikace co mam v telefonu mi nezpusobuji tyto zavady?


    • Petr Čapka

      1. prosince 2016 - Petr Čapka

      Naprosto nejjednodušší je vrátit telefon do továrního nastavení a nic NEINSTALOVAT , žádné další aplikace, pakliže pak čidlo funguje a i ovládání jasu, je jasné že telefon za to jako takový nemůže.

      Postupně pak každý den instalovat jednu dvě aplikace a každý den zkoušet funkčnost senzorů. V momentě kdy přestane senzor fungovat, mohou za to poslední instalované aplikace.

      Existuje aplikace na testování senzorů, kterou používají i v servisu, třeba lze zkusit app SENZORS TEST. Zde zjistíte, jestli senzor reaguje jak ma.


    • Pepino

      1. prosince 2016 - Pepino

      Dekuji. Zkusim tu apku a postupne instalovat aplikace. Moc dekuji za rady a vas cas. Pekny vecer


  • Petr Čapka

    Petr Čapka

    1. prosince 2016

    Reklamujte 3x stejnou vadu a po 4.odstupte od smlouvy. Z právního hlediska je důležité všechny vady nafotit, v tomto případě vemte jiný telefon a natočte video jak vracíte telefon do továrního nastavení a poté jak nastartuje a stále nefunguje.

    Napište jim, že pokud reklamaci opět neuznají, tak telefon včetně natočené vady, pošlete soudnímu znalci v oboru elektroniky a veškeré náklady budete požadovat klidně soudně.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Samsung Electronics Czech and Slovak

    Samsung Electronics Czech and Slovak

    22. února 2017

    Pokud se telefon chová nestandardně je doporučené telefon spustit v Bezpečném režimu, kdy se zablokuje spuštění později doinstalování aplikací, které můžou negativně ovlivňovat správný chod telefonu. Přidávám konkrétní postup jak spustíte telefon do Bezpečného režimu:

    Podržte dlouho tlačítko pro vypnutí telefonu, objeví se nabídka, z které zvolíte položku Restartovat. Telefon se restartuje, až se začne znovu spouštět (objeví se logo Samsung) klikněte a držte na boku tlačítko pro snížení hlasitosti (Volume Down). Držte ho, dokud se neobjeví na telefonu domácí obrazovka. V levém dolním rohu bude nápis Bezpečný režim. Po otestování chování telefonu ho restartujte a telefon se opět spustí v normálním režimu se všemi aplikacemi, které byly v Bezpečném režimu schované.

    Pokud telefon v Bezpečném režimu funguje správně, doporučuji vymazat aplikace třetích stran, případně doporučuji reset do továrního nastavení. v tomto případě nezapomeňte zálohovat Vaše všechny osobní multimédia, kontakty, Kalendář, Fotografie, Hudbu, aby jste o ně po restartu do továrního nastavení nepřišli. Doporučuji náš program na zálohu, Smart Switch, který stáhnete na našich stránkách:
    http://www.samsung.com...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.