Poradna Samsung Galaxy S I9000
-
29. ledna 2012 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.
Tohle vypadá na problém na straně banky. Kontaktoval bych přímo je ať si v tom udělají pořádek. Obzvláště pokud to všude jinde funguje. Plechové huby fungují všechny na stejném principu takže nevidím důvod proč by to u Vaší banky měla být Vaše chyba.
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
-
21. ledna 2012
Prosím o bližší vysvětlení. Jiná tam totiž není. Pulzní už se nevyužívá. Hádám že myslíte tony klávesnice.
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
-
23. ledna 2012 -
Libor Křížka
Velmi děkuji za reakci, pro komunikaci se zákaznickým centrem CitiBank kde mám kreditní kartu tak je nutné zadat číslo karty a heslo, bohužel mi to nefunguje a když jsem se spojil s operátorem tak jsme to zkoušeli a on mi sdělil , po stisknutí čísla , že žádnou odezvu v systému nevidí a povídal abych si zkontroloval zda mám správně nastavenou tónovou volbu na telefonu. Tak nevím. Ještě poznámka, když volám někam jinam a na druhé straně je automat , který říká stisjněte 1 pro něco, stiskněte 2 atd tak to funguje.
-
Tato otázka byla již uzavřena.
Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.