Poradna Samsung Galaxy A8 2018 A530F Dual SIM

Autor: | Vloženo: 21.05.2018 000 12:42 | Témata: Poradna Samsung Galaxy A8 2018 A530F Dual SIM

Vlastni tóny vyzvánění

Dobrý den,
asi jsem v nastavení hledal špatně, ale jak se dá v A8-ičce k telefonním číslům příchozích hovorů nebo k budíku přiřadit a nastavit vlastní vyzváněcí tóny / hudba,.. /?

Díky za nápovědu a ponaučení.

  • Samsung Electronics Czech and Slovak

    Samsung Electronics Czech and Slovak

    31. května 2018 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den M,

    vlastní vyzváněcí tóny pro příchozí hovory nastavíte v možnostech Nastavení → Zvuky a Vibrace → Zvonění → úplně dole najdete + Přidat z paměti zařízení. Zde si zvolíte požadovanou melodii pro hovory.

    V případě různého vyzvánění pro různé kontakty upravení naleznete přímo v daném kontaktu. Zde zvolíte Detaily → Upravit → rozkliknete Další → Zvonění.

    V případě Hodin - Budíku provedete změnu opět přímo v aplikaci Hodiny → zvolíte požadovaný budík → Zvuk a Hlasitost → úplně dole + Přidat z paměti zařízení.

    V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší bezplatné zákaznické infolince 800 726 786, kde můžeme podat bližší podporu.

    Samsung_podpora.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (1)
    • M

      31. května 2018 - M

      Dobrý den,
      a díky za nápovědu,
      ale v "případě různého vyzvánění pro různé kontakty" se po zvolení Detaily - Upravit - nezobrazí Další a Zvonění, ale Storno a Uložit. Jiná možnost tam není :-(((.Proto jsem zadal tento dotaz, neboť jsem již vše prošel a takovouto možnost nenašel.


    • Fucik

      7. června 2018 - Fucik

      Dole nad tlačítkem "Skenovat vizitku" je položka "Zobrazit více" - po rozklepnutí jsou úplně dole tři položky : "Zvonění", "Tón zpráv" a "Typ vibrací"....


    • M

      25. června 2018 - M

      ... díky za radu, ale to jde jen u nově zadávaných kontaktů, jestli se nepletu. Mně jde spíše u stávajících již uložených v telefonu. A nebo jsem tak "tupý"??? Díky ...


    • Fucik

      25. června 2018 - Fucik

      Já tedy nevím jak u Vás, ale mi to jde stejným postupem u kteréhokoliv kontaktu - tedy i u "starého", již dávno zadaneho.... U každé z položek je vpravo červeně text "výchozí...", na ten se klepne a zobrazí se nabídka vyzvánění ze systému (a úplně na konci je položka "Přidat z telefonu" - pro vlastní vyzváněcí tón)...


    • M

      27. června 2018 - M

      Fakt jsem asi natrvdlý, ale když zvolím jakýkoli tel.číslo / kontakt /, je tam na výběr:volat, zpráva, videohovor a detaily.Na žádnou možnost červeného textu "výchozí" jsem nikde nenarazil :-(((. Mohl by jste mi celý postup prosím popsat "polopatě", od úplného začátku? Omlouvám se, že tak otravuji, ale na opravdu mi to funguje jen u "nových" kontaktů. Díky...


    • Fucik

      28. června 2018 - Fucik

      Takže :
      - zvolit kontakt
      - klepnout na "Detaily"
      - nahoře na "Upravit"
      - úplně dole (nad tlačítkem "Skenovat vizitku" je položka "Zobrazit více" - na ni klepnout
      - sjet až dolů a tam jsou položky "Zvonění", "Tón zpráv" a "Typ vibrací" - takže klepnout na tu, kde chci něco změnit - v našem případě na "Zvonění" a nabídne se seznam vyzvánění v telefonu a dole je volba "Přidat z telefonu" (tím je myšleno vlastní zvonění, které si předtím uložím do telefonu)
      Snad to tak bude stačit...


    • M

      28. června 2018 - M

      Díky za pomoc a trpělivost, na Vámi uvedený postup jsem přišel již dříve a zkoušel ho několikrát, ale nikdy mi to nefungovalo. Až nyní jsem přišel na to, že jsem dělal chybu v uložení, že se musí zvolit možnost do telefonu a ne na SIM, tak jak jsem to dělal doposud. Ještě jednou díky a omlouvám se za zmatky ...


    • Fucik

      28. června 2018 - Fucik

      Nic se neděje, já ukládám kontakty vždy do telefonu, takže mi ani nedošlo, že by to měl někdo jinak....tím neříkám, že to dělám nejlíp, jen že to tak prostě mám...tak hlavně že to funguje...


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.