Poradna Samsung Galaxy A5 2016 A510F

Autor: Dan Čusák | Vloženo: 15.02.2017 000 21:54 | Témata: Poradna Samsung Galaxy A5 2016 A510F

Dan Čusák

Dan Čusák

Nechtěné fotky

Při manipulaci a odemykání telefonu sám od sebe fotí předním i zadním foťákem. Proč? A jak tomu zamezit? Díky za odpověď.

  • Samsung Electronics Czech and Slovak

    Samsung Electronics Czech and Slovak

    20. února 2017 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den Dane, pokud se telefon chová nestandardně je doporučené telefon spustit v Bezpečném režimu, kdy se zablokuje spuštění později doinstalování aplikací, které můžou negativně ovlivňovat správný chod telefonu. Přidávám konkrétní postup jak spustíte telefon do Bezpečného režimu: Podržte dlouho tlačítko pro vypnutí telefonu, objeví se nabídka, z které zvolíte položku Restartovat. Telefon se restartuje, až se začne znovu spouštět (objeví se logo Samsung) klikněte a držte na boku tlačítko pro snížení hlasitosti (Volume Down). Držte ho, dokud se neobjeví na telefonu domácí obrazovka. V levém dolním rohu bude nápis Bezpečný režim. Po otestování chování telefonu ho restartujte a telefon se opět spustí v normálním režimu se všemi aplikacemi, které byly v Bezpečném režimu schované.

    Pokud telefon v Bezpečném režimu funguje správně, doporučuji vymazat aplikace třetích stran, případně doporučuji reset do továrního nastavení. v tomto případě nezapomeňte zálohovat Vaše všechny osobní multimédia, kontakty, Kalendář, Fotografie, Hudbu, aby jste o ně po restartu do továrního nastavení nepřišli. Doporučuji náš program na zálohu Smart Switch, který stáhnete na našich stránkách: http://www.samsung.com...


    V případě že se závada bude projevovat i v továrním nastavení, doporučujeme telefon reklamovat u prodejce nebo v jednom z našich autorizovaných servisních střediscích. Autorizovaný servis si můžete vyhledat na našich stránkách http://www.samsung.com... nebo kontaktujte naší bezplatnou linku na čísle 800726786.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Dan

      12. března 2017 - Dan

      Díky za všechny odpovědi, problém vyřešen.


  • Pavel

    Pavel

    16. února 2017

    Zkus tov. nastavení, než to zaneseš na reklamaci.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    16. února 2017

    Nemate tam nejaku z tych aplikacii, co vyfoti zlodeja? :)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.