Poradna Samsung Galaxy A40 A405F Dual SIM

Autor: Aristidis Skondrojanis | Vloženo: 19.04.2020 000 01:37 | Témata: Poradna Samsung Galaxy A40 A405F Dual SIM

Aristidis Skondrojanis

Vypadávání SIM karet

Často se mi stává, že vypadávají obě SIM karty a telefon tím není připojený a není ho možné užívat (vypadnou i mobilní data). Musím telefon restartovat a opět zadávat PIN pro SIM karty. Vyměnil jsem již obě SIM karty za nové a problém přetrvává. Někde jsem slyšel, že se to u těchto telefonu A 40 stává a problém bývá v poškozené desce. V čem tedy může být problém ?

  • Samsung Electronics Czech and Slovak

    Samsung Electronics Czech and Slovak

    23. dubna 2020

    Dobrý den, v tomto směru nemáme informace, že by se jednalo o plošný jev. Nejedná se určitě o standardní chování a obecně můžeme pro nápravu doporučit otestovat telefon v tzv. Bezpečném režimu, nebo rovnou zálohovat vaše uživatelská data a obnovit tovární nastavení.

    Bezpečný režim aktivujete tím, že vaší Galaxy A40 vypnete a znovu zapnete. Potom při načítání systému přidržte stisknuté tlačítko pro snížení hlasitosti v okamžiku, kdy se objeví logo Samsung. V tomto režimu je k dispozici pouze tovární softwarová výbava a aplikace třetích stran jsou blokovány.

    Telefon prosím testujte v Bezpečném režimu dostatečně dlouhou dobu k tomu, aby se popisované chování mělo možnost projevit. V okamžiku, kdy v Bezpečném režimu bude vše v pořádku, doporučujeme zálohovat vaše uživatelská data a následně obnovit tovární nastavení.

    V opačném případě, kdy se telefon bude projevovat podle vašeho popisu i v Bezpečném režimu, kontaktujte prosím náš autorizovaný servis, který může zařízení diagnostikovat po softwarové i hardwarové stránce a případně zajistit nápravu. Servisní středisko si můžete vyhledat prostřednictvím tohoto odkazu http://www.samsung.com... nebo nás kontaktujte na naší zákaznické lince 800 726 786 a nejbližší vám vyhledáme.

    Děkujeme vám. Samsung_podpora.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Aristidis Skondrojanis

      23. dubna 2020 - Aristidis Skondrojanis

      Mockrát děkuji za vyčerpávající odpověď včetně doporučení.
      A.S.


    • Aristidis Skondrojanis

      16. ledna 2021 - Aristidis Skondrojanis

      Dobrý den,

      prosím o vaše vyjádření k popisovanému jevu viz odkaz níže, které se jeví jako systémová vada. Je zapotřebí si uvědomit, že mnoho uživatelů mají ty samé problémy a přitom nesdílejí o tom informace.
      Mě osobně to stálo nervy s řešením, nutnost si pořídit nový mobilní telefon, abych mohl komunikovat po dobu než mi byl v rámci záruky opraven vadný mobilní telefon.

      https://mobilni-telefony.heureka.cz...

      Děkuji za vyjádření a s pozdravem

      Ing. Aristidis Skondrojanis
      tel: 777 576 465


  • Petra

    Petra

    27. května 2020

    Měla jsem stejný problém, pomohla reklamace, kde vyměnili snad polovinu telefonu.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • K

    K

    30. května 2020

    Bohužel mám ten stejný problém a už samsung chtít nebudu

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Hana Dvořáková

    Hana Dvořáková

    5. června 2020

    Také mám stejný problém. Mobil byl v opravě, a když jsem po opravě do něj vložila SIM, simka se ani nepřipojí.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • marcela

    marcela

    23. července 2020

    I já jsem měla stejný problém, telefon jsem reklamovala a zatím asi měsíc po reklamaci funguje

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • Michaela Kubíková

    Michaela Kubíková

    21. září 2020

    Mám ten istý problém. Mobil bol reklamovaný a opravovaný. SIM kartu som u operátora aj tak pre istotu vymenila. 3 týždne po prevzatí oprav.mobilu a s novou kartou sa choval korektne. Ale opäť vyhlasuje, že nie je vložená SIM karta a občas vyhodí aj SD kartu. Mobil som dala opäť na reklamačné konanie.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Aristidis Skondrojanis

      21. září 2020 - Aristidis Skondrojanis

      Problém je v tom, že vám nikdo neuhradí náklady způsobené reklamací a ani neposkytne náhradní telefon.


    • Michaela Kubíková

      22. září 2020 - Michaela Kubíková

      to je pravda. fičím na starom mobile, ktorý mám ako záložný presne pre tieto situácie. dúfam, že táto reklamácia sa uskutoční vrátením peňazí a ja kúpim nový (rozmyslím si,či samsung) mobil.


  • Jaroslav Vlk

    Jaroslav Vlk

    2. listopadu 2020

    Mám stejný problém. Zkusím tedy reklamovat.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • P.Z

    P.Z

    7. prosince 2020

    I já mám stejný problém, na tuto modelovou řadu by měla být vytvořena stahovací kampaň! 3měsíce fungoval v pořádku a následně vyhodnotil stejný problém (sim karta není vložena).

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
    • Aristidis Skondrojanis

      7. prosince 2020 - Aristidis Skondrojanis

      Po vašem vyjádření jsem se obrátil na ombudsmana společnosti DATART k vyjádření ke všem uvedeným problémům.
      Aristidis Skondrojanis


  • Michaela

    Michaela

    7. prosince 2020

    Momentalne mam pri sebe 3x opravovanu a40 s tou istou vadouv ramci zarucnych reklamacii.Vymenili snad vsetko okrem krytu. Naposledy zaklad.dosku. ked uz ani teraz nebude fungovat, tak ja uz neviem. Cakam.kedy zahlasi mobil ze nie je vlozena karta. Na 4 pripadny problem alza slubila vratit peniaze za mobil.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Zdenek

    Zdenek

    16. prosince 2020

    Dobry den, mam ten samy problem. Tel. cca 9 mesicu stary a nyni cim dal casteji vypadavaji SIM karty. Vse se prerusi. Nutne zadat pin a nastavit vlastnosti Sikek, nekdy opakovane. Dle info od poskytovatele tel. to "pry" neni plosny problem. Ale kdyz napr. volate nebo jedute na navigaci a nahle se vam prerusi cinnost teĺ. kvuli tomuto problemu, je to dost neprijemne. Z.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Aristidis Skondrojanis

      16. prosince 2020 - Aristidis Skondrojanis

      Je to problém, ke kterému se Samsung snaží nezaujímat stanovisko, přestože obdobných problémů musí být mnohem více než je zde v diskuzi zmíněno.


    • Aristidis Skondrojanis

      16. prosince 2020 - Aristidis Skondrojanis

      Ještě připojuji vyjádření Servisu Samsung:
      Dnes 15:45
      samsung-jecna [email protected]
      Komu: [email protected]
      Re: Žádost
      Dobrý den,

      je třeba, aby byla 3x schválena reklamace stejného charakteru aby bylo možné vrácení peněz. případně 4x jiná závada.

      bohužel se oficialně nejedná a závadu globálního charakteru.

      Děkujeme Samsung Plaza

      ------ Původní zpráva ------
      Od: "Aristidis Skondrojanis" <[email protected]>
      Komu: [email protected]
      Odesláno: 16.12.2020 15:34:03
      Předmět: Žádost

      Dobrý den,

      obracím se na vás s žádostí o vaše vyjádření k popisovanému problému viz odkaz níže, který se hromadně objevuje a který se stal i mě, přičemž jsem si musel koupit nový telefon, protože ten vadný mi v rámci reklamace opravovali a byl jsem tak nějakou dobu bez telefonu.

      https://mobilni-telefony.heureka.cz...

      Očekával bych finanční kompenzaci, protože se jedná jednoznačně o systémovou vadu.

      S pozdravem

      Ing. Aristidis Skondrojanis
      tel: 777 576 465



  • peter

    peter

    1. ledna 2021

    Mam ten isty problem, co ludia popisuju. Vyzera to ze ide o plosny problem aj ked samsung to zatlka. Hned ako to bude mozne budem reklamovat mobil.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • L.H.

    L.H.

    12. ledna 2021

    Telefon mám 3/4 roku a poslední 3 měsíce je tohle pro mne problém, který je na denním pořádku. Je to frustrující, neustále kontroluji zda je telefon v provozu nebo je problém se sim kartou. Je to můj první a po této zkušenosti poslední Samsung.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • M.S.

    M.S.

    16. ledna 2021

    Dobrý den, mám Samsung A20 a mám poslední cca měsíc stejný problém. Před rokem mi telefon pořád hlásil chybu, po nějaké aktualizaci SW se chyba přestala objevovat. V poslední době po aktualizaci SW opět zlobí - telefon tak jako dříve hlásí chybu SIM i chybu SD karty, většinu za pár sekund vše znovu jede jak má i bez restartu, ale někdy je nutný restart. Dcera má stejný telefon jen zakoupený jindy a u jiného prodejce a chování je stejné - zlobilo, pak asi rok nezlobilo a nyní zase zlobí. Za sebe tedy považuji za zdroj chyby SW nikoli kartu nebo HW, ačkoli i samotné uložení karet na mne nepůsobí příliš stabilně. Něco v tom duchu, že je to SW problém, jsem se v době, kdy se mi přerušoval signál neustále a já to potřebovala vyřešit, i na nějakém fóru dočetla. Je zajímavé, že takovýto plošný jev Samsung neřeší ani k němu nedá nějaké oficiální stanovisko.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
    • Aristidis Skondrojanis

      16. ledna 2021 - Aristidis Skondrojanis

      Dobrý den,

      je opravdu s podivem, že se k popisovanému problému společnost Samsung nevyjádřila v tom smyslu, že by dala podnět k vrácení a výměně. Osobně jim napíšu a pošlu jim odkaz na tuto stránku a jsem zvědavý, co odpoví.

      A.S.


  • 8353675796

    8353675796

    20. ledna 2021

    Poslední asi dva měsíce mám stejný problém s vypadáváním jak SIM karty, tak SD karty. Zatím jsem nevypozoroval nějaký spouštěč a přijde mi to zcela náhodné v intervalech od několika hodin po několik dnů. Telefon budu zřejmě muset reklamovat.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Jana

    Jana

    6. února 2021

    Mám stejný problém. Nechala jsem si udělat i novou simkartu. Poté podala reklamaci. Odpověď taková, že žádná závada není. V obchodě se na mě pak dívali, že si vymýšlím.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Peter

      6. února 2021 - Peter

      mne to v pohode vyreklamovali a vymenili mi sim tray a zakladnu dosku.
      za tyzden bol hotovy... zatial ide :)


    • Jana

      6. února 2021 - Jana

      To jste měl štěstí. Já čekala celý měsíc na vyřízení reklamace a bohužel bez úspěchu.


    • Aristidis Skondrojanis

      7. února 2021 - Aristidis Skondrojanis

      Bohužel vám nikdo nepřizná, že se jedná o systémovou chybu.


    • Aristidis Skondrojanis

      7. února 2021 - Aristidis Skondrojanis

      Bohužel se ale dostáváte do situace, že než vám vše vymění, tak zůstáváte bez telefonu.


    • Peter

      7. února 2021 - Peter

      Skuste ho predat a kupte si novy. Natahovat sa so servisom je boj na dlhe trate...
      Moj plan B bol predat mobil (niektore predajne vykupuju mobily za rozumnu cenu) a kupit si novy.


    • Aristidis Skondrojanis

      7. února 2021 - Aristidis Skondrojanis

      Žádná prodejna vám nevykoupí vadný telefon za rozumnou cenu, když jeho oprava je dražší než pořízení nového, takže vaše rada není cestou k řešení problému. Jediné řešení je to, že výrobce uzná systémovou vadu a umožní vrátit vadné telefony i po záruční době, což neudělá, přestože je v této komunikaci velké množství stejných popisovaných příběhů a další se raději nepouštějí do boje s nadnárodním molochem a tak svoje problémy nepublikují.


    • Peter

      7. února 2021 - Peter

      Vykupuju na suciatky.sam som tak predal nejeden telefon.

      Ps.ved ak telefon neprejavil zavady (podla servisu) tak mobil je funkcny a da sa odpredat


    • Jana

      7. února 2021 - Jana

      A tak to prostě je, po první neúspěšné reklamaci se člověk už odmlčí, koupí jiný telefon. Ono být další měsíc bez telefonu není jen tak, a návrat ke starému tlačítkovému se nám už nechce, když je člověk zvyklý mít mobil s foťákem, internetem...


  • Katka

    Katka

    17. února 2021

    Také stejný problém. Stupňuje se to, nejdříve se to stávalo jednou za čas, pak prakticky denně až jsem musela zrušit PIN na simkach abych je nemusela stále dokola zadávat. Dnes i přes to telefon prakticky nepoužitelný. Po vyndání jedné sim zatím jede. Spíš se mi to jeví, že má problém s těmi dvěma. Už mám objednaný jiný telefon a co s tímhle nevím, jestli se mi chce řešit reklamace po dnešku mám spíš chuť na něj dupnout.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Aristidis Skondrojanis

      17. února 2021 - Aristidis Skondrojanis

      Já se vám nedivím, já to také málem udělal. Pokud máte vadný telefon v záruce, tak ten vám opraví a budete ho mít jako náhradní - slabá útěcha. Zajímavé je, že na popisované problémy nereaguje dodavatel telefonů


    • Martin Barvíř

      8. března 2021 - Martin Barvíř

      Mně to dělá i při jedné SIM + SD karta. Začínám být taky nasraný. Měl jsem zůstat u Huawei. Samsung J5 se tvářil pro okolí jako nedostupný, A40 zase vynechává slot na karty...


  • Katka

    Katka

    17. února 2021

    Tak to vypadává i s jednou sim. Evidentně reaguje tak, že to není plošný problém. Je to tu vidět zcela zřetelně.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Hanka

    Hanka

    21. února 2021

    Dobrý den, zítra se chystám také reklamovat Samsung A40 se stejným problémem. Opakovaně hlásí,že není vložena SIM, tu jsem si i nechala vyměnit za novou,ale problém přetrvává.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Michaela Kubíková

      22. února 2021 - Michaela Kubíková

      Drzim palce, mne pomohla az 3. zarucna reklamacia, pri ktorej mi vymenili komplet zakladnu dosku. 4. reklamacia by uz znamenala vratenie penazi. Pri ich stasti mobil funguje 3mesiace.


  • Andy

    Andy

    9. března 2021

    Mám stejný problém.. zítra půjdu reklamovat už toho mám plné zuby dělá to od začátku a to mám telefon 4 měsíce.. jsem zvědavá co mi řeknou...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Ali

    Ali

    9. března 2021

    I já mám stejný problém - stále dokola mi telefon hlásí, že není vložena SIM karta a musím zdávat PIN. A za chvíli znovu a znovu. Někdy naskočí, někdy až na poněkolikáté. Navíc vypadává během hovoru! Zítra jdu reklamovat.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • Registrovaný uživatel

    Registrovaný uživatel

    18. března 2021

    Taky jsem řešil asi týden na manželčině telefonu. Včera jsem zkusil aplikovat tento návod https://www.youtube.com....
    Zatím je to tedy jen 1 den, ale zatím bez výpadku SIM. Uvidím v dalších dnech.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Registrovaný uživatel

    Registrovaný uživatel

    18. března 2021

    Pardon, správný odkaz je tento:
    https://www.youtube.com...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Registrovaný uživatel

      24. března 2021 - Registrovaný uživatel

      ... tak už to bude skoro týden a SIM pořád drží, za tu dobu ani jeden výpadek SIM. Opakuji správný odkaz: https://www.youtube.com...


    • M.S.

      24. března 2021 - M.S.

      Zdravím, nechci strašit, ale u nás na Samsung A20e řešení "zabralo" cca na dva dny a teď už se dceři zase opakuje chyba SIM. Již jsem v diskusi výše hlásila problém právě i za model A20e. Nastává aktuálně na dvou telefonech A20e ze tří, které doma máme. Dva kupované před rokem - problém u obou, ale u jednoho častější, možná je to tím, že dcera na telefonu absolvuje i on-line výuky, takže je na něm skoro pořád a hned vidí, když SIM vypadne. Má jen jednu SIM a má více problémů, než já se dvěma. Jednu dobu mne to trápilo hodně, nyní skoro vůbec, ale nedávno mi jedna SIM vypadla na několik dní aniž by to něco hlásilo, takže jsem si toho všimla až když nechodily potvrzovací SMS. Potvrzovací SMS na druhé číslo mi chodí často se zpožděním nebo se zaseknou a až po zaslání druhé se najednou načte i ta první.. celkově se to chová dost divně. U nového telefonu se problém zatím neobjevuje.


    • 8353675796

      24. března 2021 - 8353675796

      Dnes jsem to vyzkoušel na A40 a po pár hodinách opět stejná chyba.


    • Martin Barvíř

      25. března 2021 - Martin Barvíř

      Já to teda ještě nezkoušel, ale vymazávání dat u SIM toolkitu pomáhá na nějakou dobu, stačí jen průběžně opakovat.


  • Marek

    Marek

    14. června 2021

    Dobrý den,
    mám stejný problém. Nejdříve se to stávalo 1-2x za měsíc, nyní téměř každý den. Je to velice otravné.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • 8353675796

      14. června 2021 - 8353675796

      U mě problém zmizel po aktualizaci na Android 11.


    • Dodo

      22. června 2021 - Dodo

      Dobrý deň, za posledné 2 dni mi SIM karta na Samsungu SS10+ vypadla možno 20 krát, na radu kolegu som telefón vypol a SIMku vybral, s obyčajnou gumou na papier pregumoval kontaktnú plochu na SIMke, znovu založil, telefón naštartoval a čuduj sa svete, dnes celý deň bez výpadku. Vyskúšajte, mne to zatiaľ pomohlo..


  • Polotom

    Polotom

    21. června 2021

    I mně vypdávají obě Sim včetně SD karty. Téměř po roce mě došla trpělivost, situace se zhoršovala. Zkraje jsem si myslel, že jde o sw problém po aktualizaci firmware. Tak jsem čekal na další a skutečně v jejím popisu byla oprava detekce Sim. Problém však přetrvává i po několika aktualizacích od Samsungu. Slečna v servisu jen řekla: no aja A40. Známý problém. Teď hoonmám tedy na reklamaci.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Tomáš Horák

    Tomáš Horák

    15. července 2021

    U typu A8 stejný problém. Bohužel už je po záruce. Možná i proto se telefon rozhodl stávkovat častěji. Někdy hlásí absenci SIM i několikrát denně - s nutností restartu a zadávání PIN.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Roman

      17. září 2021 - Roman

      Mám stejný problém s A8. Ale jak psal Samsung výše, on o žádném problému neví a určitě to není nic plošného :)


  • Radek Klabačka

    Radek Klabačka

    21. září 2021

    Mám sice a50 ale sim vypadavaji neustale. Telefon restartuji i 4x za den a je to peklo. Samšunku už nikdy vic, je to katastrofa.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.