Poradna Samsung Galaxy A3 2017 A320F 16GB

Autor: | Vloženo: 23.01.2019 000 08:38 | Témata: Poradna Samsung Galaxy A3 2017 A320F 16GB

Telefon někdy nezvoní, pouze vibruje

Dobrý den,
prosím o radu. Stává se mi (nepravidelně), když mi někdo volá, že telefon nezvoní, ale pouze vibruje (přitom vyzvánění je zapnuté na maximum). Problém je jak při tónu MP3, tak i při melodii přednastavené v telefonu. Nevíte, čím to je?

  • Samsung Electronics Czech and Slovak

    Samsung Electronics Czech and Slovak

    23. ledna 2019

    Dobrý den Michaelo,

    v tomto případě zkuste telefon spustit v Bezpečném režimu. V tomto režimu nebudou spuštěny aplikace třetích stran. Tak se zjistí, zda za to nemůže dodatečně nainstalovaný software. Bezpečný režim spustíte držením tlačítka pro snížení hlasitosti při zapínání telefonu. Tento režim po otestování vypnete restartováním (vypnutím a zapnutím) svého zařízení.

    V případě, že se tato situace v bezpečném režimu neprojevuje, prosím postupujte podle návodu níže:

    Zálohujte si svá data přes program Smart Switch. Stáhnout ho můžete z našich stránek pod následujícím odkazem:

    https://www.samsung.com...

    Návod k jeho použití se nachází v následujícím odkaze:

    http://publish.samsungsimulator.com...

    Tovární nastavení naleznete v Nastavení > Obecná správa > Obnovit > Obnovit tovární data

    Jestliže žádný z těchto postupů nepovede k nápravě stavu, prosím kontaktujte nejbližší servisní středisko. S výběrem servisu Vám může pomoci následující odkaz, kde po zadání jména Vašeho města nebo PSČ a typu výrobku získáte kontaktní údaje. Případně prosím zašlete adresu Vašeho bydliště.

    http://www.samsung.com...

    Pokud máte zájem o zálohu dat přímo v servisním středisku, je potřeba na tuto skutečnost upozornit servisní středisko předem.

    Samsung_podpora

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.