Poradna Samsung Galaxy A3 2017 A320F 16GB

Autor: | Vloženo: 30.10.2018 000 19:40 | Témata: Poradna Samsung Galaxy A3 2017 A320F 16GB

Problém s baterií

Dobrý den, telefon jsem koupil cca před 6 měsíci a poslední týden se mi mobil začal velmi rychle vybíjet, aniž bych něco přenastavoval nebo instaloval. Dokonce sem večer nabil na 100% a přes noc telefon ležel, nikdo sním nic nedělal a ráno byl baterie na 24%. Nevíte v čem je problém a jak ho řešit? Chci se první poptat než půjdu telefon reklamovat. Mobil byl koupen přímo v obchodě Samsungu.
Děkuji za odpovědi.

  • Petr Čapka

    Petr Čapka

    1. listopadu 2018

    Dobrý den, to, že jste nic nainstaloval, neznamená, že nemáte vypnuty AUTOMATICKÉ aktualizace, obvykle to opravdu dělá nějaká aplikace. Doporučuji zálohovat do cloudu (Samsung i Google) a telefon vymazat.

    Jednou to u A3 dělala i stará SIM karta na špatném signálu operátora.

    Pokud ani poté nedojde k nápravě, bude baterie pravděpodobně poškozena =reklamace.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Joe

    Joe

    3. ledna 2019

    Pokud stale problem pretrvava, muzete zkusit nasledujici:
    1. Projit Nastaveni mobilu a deaktivovat u vsech aplikaci, kde to bude davat smysl, aktivity na pozadi/mobilni data.
    2. v polozce Udrzba zarizeni prejit na baterii a provest check stavu baterie (je tam i graf vyuziti), vcetne rozsireneho nastaveni (vpravo nahore v rohu) a nastavit usporny rezim.Take stahnete/upravte jas displeje a vypnete adaptivni jas, redukci modreho svetla a proximity sensor (adaptivni odemceni, kdyz je mobil v kapse/u ucha). Nastavte si kratky interval pro zhasnuti displeje. Always On muzete ponechat zapnute, ale vypnete screensaver. Whatsapp zere hooodne energie.
    3. nedobijet baterii po castech, ale vzdy do plnych 100%.
    4. nenechat baterii klesnout pod 15%.
    5. nenechavat mobil v horku/zime.
    6. pokud baterie hapruje, nechat nekolik dni `odlezet` a pak dobit na 100%.
    7. nepouzivat jiny adapter nez original Samsung, bud ten z baleni, nebo cestovni ( ma nizsi nabijeci proud, trva to dele, ale je setrnejsi).
    8. vyhybat se rychlodobijeni, nici to baterii.
    9. dodatecne nainstalovat DU Battery Saver/Manager. Hlida, aby se baterie neprebijela a po dobiti ji odpoji.
    10. zkontrolovat, ze je spravne vlozena kompatibilni SIM, zadne orezavani chipu!
    11. zkontrolovat SD kartu, zda-li je spravne vlozena. Pouzivat jen bezvadne karty, idealne Samsung nebo Kingston. U Sandisku si nejsem tak jisty.
    12. vyzkouset provoz a dobijeni mobilu bez vlozene SIM ci SD.
    13. zkontrolovat, ze zadna narocna aplikace neblokuje system (viz. Nastaveni, udrzba), jako treba fotoaparat, flashlight apod.
    14. provest wipe out cache (ne factory reset!!!). Navod na reboot do tohoto modu si najdete na webu Samsungu (jde o specialni kombinaci stisknuti tlacitek volume+restart+home).
    15. kdyz nic nepomuze, zeptat se na webu fora Samsungu, nebo na tel. lince Samsungu, pripadne na tel.autoriz. servisu.
    Pokud nic nepomuze, zavezt do servisu, tam baterii otestuji a pripadne vymeni.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Joe

    Joe

    3. ledna 2019

    PS zkontrolujte si kabel sitoveho adapteru, zda-li neni poskozeny, pripadne zkontrolujte adapter (na jinem zarizeni, treba tabletu, ze spravne funguje, ze nezapacha, nevydava neobvykle zvuky, spravne a rovnomerne nabiji), take vnitrek konektoru v mobilu nesmi byt poniceny. Nepouzivejte prodluzovacky, adapter zapojujte primo do elektricke zasuvky.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.