Poradna Samsung Galaxy A3 2017 A320F 16GB

Autor: | Vloženo: 05.08.2018 000 18:06 | Témata: Poradna Samsung Galaxy A3 2017 A320F 16GB

Nefunkční aplikace

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat proč mi nefungují některé aplikace. Jde mi třeba jenom faceboo, instagram, a jedna jediná hra, ostatní věci mi už nefungují. ani google, obchod play, ani e-amil. vždycky se to zapne, ale okamžitě se to vypne a napíše mi to "google se zastavila". Hledala jsem všude v nastavení, co by s tím mohlo být, nic jsem nenašla. už to takhle blbne 3 týdny.

  • Samsung Electronics Czech and Slovak

    Samsung Electronics Czech and Slovak

    6. srpna 2018

    Dobrý den Pavlíno,

    velmi nás mrzí popisované potíže. V tomto směru se nejedná o standardní situaci a můžeme doporučit Bezpečný režim, který prověří, zda není situace způsobena některou z aplikací třetích stran, kde mohlo dojít k některé ze softwarových chyb.

    Ten aktivujete tím, že vaší Galaxy vypnete a znovu zapnete. Potom při načítání systému přidržte stisknuté tlačítko pro snížení hlasitosti v okamžiku, kdy se objeví logo Samsung. Telefon přijetí požadavku na Bezpečný režim potvrdí jemnou vibrací a můžete tlačítko pustit. V tomto režimu je k dispozici pouze tovární softwarová výbava a aplikace třetích stran jsou blokovány.

    Telefon prosím testujte v Bezpečném režimu dostatečně dlouhou dobu k tomu, aby se popisované chování mělo možnost projevit. V okamžiku, kdy v Bezpečném režimu bude vše v pořádku, doporučujeme zálohovat vaše uživatelská data a následně obnovit tovární nastavení. Zálohovat můžete vaší Galaxy například pomocí programu Smart Switch http://www.samsung.com... .

    V opačném případě, kdy se telefon bude projevovat podle vašeho popisu i v Bezpečném režimu, kontaktujte prosím náš autorizovaný servis, který ho může diagnostikovat po softwarové i hardwarové stránce a případně zajistit nápravu. Vyhledat si ho můžete prostřednictvím tohoto odkazu http://www.samsung.com..., nebo nás kontaktujte na naší zákaznické lince 800 726 786 a nejbližší vám vyhledáme.

    Samsung_podpora.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.