Poradna Samsung Galaxy A3 2017 A320F 16GB
Autor:
|
Vloženo: 12.01.2018 000 13:12
|
Témata: Poradna Samsung Galaxy A3 2017 A320F 16GB
Dobrý den, zaznamenali jste u toho to telefonu vyšší poruchovost? Už podruhé během 14 dní mi telefon úplně odešel, neraguje na nic. Dnes ho budu muset
-
12. ledna 2018
Dobrý den, mám tento telefom. První kus nespolupracoval s flipovým pouzdrem, zpráva ze servisu: vadná systemová deska, koupila jsem si nový, po cca. 1 hodině stejný problém, že by zase vadný mobil? Tak nevím. Teď ho mám doma od středy, pokud budu mít s telefonem další problém, dám Vám vědět. Hodně štěstí. Blanka
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
-
Samsung Electronics Czech and Slovak
16. ledna 2018
Dobrý den, t.r.
Ohledně této situace nás prosím kontaktujte na naší bezplatné zákaznické lince Samsung, tel: 800 726 786 nebo na emailu: [email protected]. Samsung_podpora
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
-
16. ledna 2018
6 měsíců bez problémů
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.