Poradna Samsung Galaxy A3 2017 A320F 16GB

Autor: | Vloženo: 12.01.2018 000 13:12 | Témata: Poradna Samsung Galaxy A3 2017 A320F 16GB

Dobrý den, zaznamenali jste u toho to telefonu vyšší poruchovost? Už podruhé během 14 dní mi telefon úplně odešel, neraguje na nic. Dnes ho budu muset

  • Blanka

    Blanka

    12. ledna 2018

    Dobrý den, mám tento telefom. První kus nespolupracoval s flipovým pouzdrem, zpráva ze servisu: vadná systemová deska, koupila jsem si nový, po cca. 1 hodině stejný problém, že by zase vadný mobil? Tak nevím. Teď ho mám doma od středy, pokud budu mít s telefonem další problém, dám Vám vědět. Hodně štěstí. Blanka

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Samsung Electronics Czech and Slovak

    Samsung Electronics Czech and Slovak

    16. ledna 2018

    Dobrý den, t.r.
    Ohledně této situace nás prosím kontaktujte na naší bezplatné zákaznické lince Samsung, tel: 800 726 786 nebo na emailu: [email protected]. Samsung_podpora

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Petr Čapka

    Petr Čapka

    16. ledna 2018

    6 měsíců bez problémů

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.