Poradna Samsung Galaxy A3 2016 A310F

Autor: | Vloženo: 14.07.2018 000 13:10 | Témata: Poradna Samsung Galaxy A3 2016 A310F

Zasekávání

Mám dotaz, jestli se někomu seká A3 2016 při zadávání PINu nebo po zapnutí wifi, kdy pak lišta nejde chvíli srolovat a musí se počkat. Je to běžná věc? Mám obavu, že se to bude zhoršovat.

  • Samsung Electronics Czech and Slovak

    Samsung Electronics Czech and Slovak

    16. července 2018

    Dobrý den N, doporučujeme vyzkoušet tzv. Bezpečný režim, který prověří, zda není situace způsobena některou z aplikací třetích stran, kde mohlo dojít k některé ze softwarových chyb.

    Ten aktivujete tím, že vaší Galaxy vypnete a znovu zapnete. Potom při načítání systému přidržte stisknuté tlačítko pro snížení hlasitosti v okamžiku, kdy se objeví logo Samsung. Telefon přijetí požadavku na Bezpečný režim potvrdí jemnou vibrací a můžete tlačítko pustit. V tomto režimu je k dispozici pouze tovární softwarová výbava a aplikace třetích stran jsou blokovány.

    Telefon prosím testujte v Bezpečném režimu dostatečně dlouhou dobu k tomu, aby se popisované chování mělo možnost projevit. V okamžiku, kdy v Bezpečném režimu bude vše v pořádku, doporučujeme zálohovat vaše uživatelská data a následně obnovit tovární nastavení. Zálohovat můžete vaší Galaxy například pomocí programu Smart Switch, který je ke stažení na našich stránkách http://www.samsung.com....

    V opačném případě, kdy se telefon bude projevovat podle vašeho popisu i v Bezpečném režimu, kontaktujte prosím náš autorizovaný servis, který ho může diagnostikovat po softwarové i hardwarové stránce a případně zajistit nápravu. Vyhledat si ho můžete prostřednictvím tohoto odkazu http://www.samsung.com..., nebo nás kontaktujte na naší zákaznické lince 800 726 786 a nejbližší vám vyhledáme.
    Samsung_podpora.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • N

      24. července 2018 - N

      Dobrý den, telefon se tak projevuje i v bezpečném režimu. Už byl na reklamaci, kde byla vyměněna základní deska, ale chyba se objevuje opět.


  • Samsung Electronics Czech and Slovak

    Samsung Electronics Czech and Slovak

    24. července 2018

    Dobrý den N, je nám líto potíží s Vaším telefonem. Pokud se závada projevuje opakovaně, doporučujeme opět kontaktovat servisní středisko, které může situaci jako jediné posoudit. Samsung_podpora.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.