Poradna Prestigio MultiPhone 5504 Duo

Autor: | Vloženo: 11.01.2015 000 11:05 | Témata: Poradna Prestigio MultiPhone 5504 Duo

Wifi

Ikona wifi stále upozorňuje na sílu signálu a defacto že wifi je zapnuta, ale přesno po cca 20
minutách nefunguje příjem dat. Wifi přesto stále zapnutá. Batery doctor nepužívám. Děkuji za odpověď.

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    12. března 2015

    Takže máte furt puštěnou wifi na telefonu ale po 20minutách když se díváte na internet vám přestane fungovat internet tedy wifi.
    1: vypni zapni wifi na tel
    2: smaž tvůj přístupový bod v telefonu a znovu se přihlaš na telefonu do tvé wifi sítě
    3: restartuj router (odpoj od elektrické sítě)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (2)
    • Klára

      31. března 2015 - Klára

      Dobrý den, problém byl i při připojení na jiné wifi. Telefon jsem dala nakonec reklamovat. Při 1. reklamaci telefon vyměnili za nový, stejný problém, při 2. se asi příliš neobtěžovali čekat dvacet či více minut a neshledali závadu a dali to do továrního nastavení, ale to jsem dělala i já a žádná odezva, a zkoušela jsem i Váš návod, ale bez úspěchu. Nyní jsem dala telefon na reklamaci po třetí, tentokrát s videem, jak je wifi aktivní a připojit se nelze, jak wifi restartuji a připojit se náhle jde. Ale bohužel wifi opět funguje jen určitý interval. Jestli máte nějaký jiný nápad proč se toto děje, sem s ním, ráda se poučím. Děkuji


    • Anonymní uživatel

      3. dubna 2015 - Anonymní uživatel

      Je to konflikt IP adres v routeru pokud máte nastavený automaticky přiřazovani IP adres v routeru může se stát že vás notebook má v routeru stejnou IP adresu jakou se pokouší přihlásit mobil proto vám to blbne stačí změnit nebo přiřadit jiné IP adresy pro dané zařízení.


    • Klára

      7. dubna 2015 - Klára

      Tento konflikt adres bych sice ráda uvítala, ale tento problém při přihlašování nastává i na jiných wifi. Ale děkuji, je to zatím první konstruktivní názor, než například návod restartovat telefon. Co jsem se tak zatím dočetla, bude to pravděpodobně závada software, ale to nejsem schopna opravit a ani se do těchto věcí plést nechci, obzvláště když je mobil v záruce. V každém případě budu čekat na vyjádření reklamace. Nikdy jsem nic takového řešit nemusela, poprvé se s tímto setkávám u tohoto telefonu. Pokud to půjde, od kupní smlouvy odstoupím a koupím si jiný telefon.


  • Klára

    Klára

    18. dubna 2015

    3. reklamace dopadla tak, že wifi opravili výměnou zadního krytu. Tento způsob opravy překvapilo i prodejce prodejny. Samozřejmě to nepomohlo. Předáno na 4. reklamaci s požadavkem na odstoupení od kupní smlouvy. Už nikdy více Prestigio 5504, už nikdy více Prestigio. Ale mají šanci, třeba se jim oprava nakonec podaří.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.