Poradna Prestigio MultiPhone 4300 DUO

Autor: | Vloženo: 15.11.2012 000 17:29 | Témata: Poradna Prestigio MultiPhone 4300 DUO

Vypadava alebo sa straca signal 3g, po reboote je to okej

Mam neustaly problem so padajucim signalom na datovej karte. Bud sa znizi signal a pri zapinani a vypinani karty sa nechyta. Alebo uplne vypadne signal. Nie je to problem operatora, lebo po reboote je to v poriadku a fici signal aj 3g siet. Ak pouzivam gps cize napriklad sygic, po ukonceni je signal uplne vypadnuty, po teboote je to okej. Nemate taketo problemy? Chcem to reklamovat, len ci to nie je nastavenim? Signal by vo velkom meste nemal byt problem, druha sim karta na hovory je od toho isteho tel. Operatora a tam je to v poriadku, plny signal bez vypadkov. Dakujem za radu aj info. Ostatne je v poriadku, som s nim spokojny.

  • iLevne.cz

    iLevne.cz

    15. listopadu 2012

    Dobrý den, předpokládám, že jste provedl systémový update, to by odpovídalo Vašim problémům. Musíme jen doufat, že Prestigio vydá opravnou aktualizaci co nejdříve, dalším řešením je pak reklamace, přehrají Vám firmware a bude zase vše ok.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Daniel

      15. listopadu 2012 - Daniel

      Ano systemovy update som spravil, tak ako mi ho telefon ponukol, bohuzial asi doma sa uz neviem vratit spat na povodny firmware? Takze to mam ist reklamovat, lebo mam dost obavu ze by to na obchode vedeli downgradnut:(
      dakujem za odpoved
      s pozdravom
      Daniel


    • iLevne.cz

      15. listopadu 2012 - iLevne.cz

      V obchodě Vám určitě zpět starý firmware nedají. Jedině servis Prestigio toto dokáže. Dnes jsem posílal dotaz na dané téma, zda chystají rychlou opravu. Snad se zítra dozvím podrobnosti. Prosím o strpení, budu zde informovat co se dozvím a dle toho pak poradím co a jak.


    • Daniel

      15. listopadu 2012 - Daniel

      Dakujem, verim uz aj ja, len som netrpezlivy:) Snad sa Prestigio ozve a poriesi problem. Pisal som im aj ja, takze vedia o prpbleme z viacerych stran.
      Este raz vdaka.


    • iLevne.cz

      23. listopadu 2012 - iLevne.cz

      Dobrý den, nový opravný update již ke stažení, jdu odzkoušet.
      http://www.prestigio.cz...


  • Miloš

    Miloš

    16. listopadu 2012

    Mam ten samy problém s výpadky připojeni do sítě. Psal jsem na tech. podporu Prestigia, ale druhy den bez odezvy. V pondělí jdu telefon vrátit, potřebuji telefonovat a ne cekat a řešit, zda někdo závadu v sw opraví. Kolega má stejný problém s PAP4300. Škoda, je to zajímavý přístroj za ještě zajímavější cenu, ale raději připlatím za spolehlivější značku.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • iLevne.cz

      16. listopadu 2012 - iLevne.cz

      Dobrý den, stačí zaslat do servisu Prestigio, odinstalují Vám aktualizaci a odešlou telefon zpět. Cca 3 dny bez telefonu.
      Utekla jim chybná aktualizace a již to řeší... Dnes jsem s nimi vedl rozhovor a snaží se o co nejrychlejší vydání opravného balíčku.


    • iLevne.cz

      16. listopadu 2012 - iLevne.cz

      Doporučuji všem, co ještě neaktualizovali přístroj, ať to ani nedělají. Aktualizace se již ke stažení sama nenabízí, ale pokud ji má už někdo staženou v telefonu a neaktualizoval, tak se mu sem tam objeví hláška o systémové aktualizaci. Zavřete a neaktualizujte.


    • Tomáš B

      20. listopadu 2012 - Tomáš B

      Dobrý den,

      bohužel jsem si Vaši radu přečetl pozdě,....nevíte zda je nějaký pokrok u Prestigia, mám stejný problém a už jsem netrělivý,....Prestigio na můj email nereaguje


    • Tomáš B

      20. listopadu 2012 - Tomáš B

      ..tak mám novinku z českého supportu Prestigio,..mám aktualizovat firmware na 1.0.7 :D ...tak já už nevím


    • Patrick

      20. listopadu 2012 - Patrick

      Firmware 1.0.7. je ten špatnej. Já jsem aktualizoval taky a dělá mi to taky paseku. Snad vydají rychle něco opravnýho.Nebaví mě dělat 20x restart denně.Přístroji to taky asi neprospívá.:-(


    • Miloš

      20. listopadu 2012 - Miloš

      Spatnej je 1.0.07 pokud vydali 1.0.7 tak by mel byt novy.


    • iLevne.cz

      23. listopadu 2012 - iLevne.cz

      Dobrý den všem, tak update na opravu již ke stažení. Jdu odzkoušet
      http://www.prestigio.cz...


  • Patrick

    Patrick

    20. listopadu 2012

    Ano,dělá mi to taky.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • iLevne.cz

    iLevne.cz

    21. listopadu 2012

    Dobrý den, pokud je mi známo, Prestigio o problému již ví. Žádný nový firmware zatím není, ale připravují a snaží se, aby byl co nejdříve... Alespoň takové informace mám z Českého zastoupení Prestigio. Informace je aktuální ke dni 20.11.2012 cca kolem 10-té hodiny.
    Nezbývá, než doufat, že krok vedle, který se jim povedl napraví snad aspoň do vánoc :-(

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Krovak

      22. listopadu 2012 - Krovak

      asi zbytočne, ale vyzerá, že niečo robia: http://androidforum.cz...


    • Krovak

      22. listopadu 2012 - Krovak

      teda tým som myslel to, že asi zbytočne to sem píšem


    • iLevne.cz

      23. listopadu 2012 - iLevne.cz

      Dobrý den všem, tak update na opravu již ke stažení, jdu odzkoušet.
      http://www.prestigio.cz...


    • Daniel

      24. listopadu 2012 - Daniel

      dakujem, po flashnuti fw 1.0.08 a resetu do tovarneho nastavenia zatial 3g funguje tak jak ma. Uvidime po par dnoch ci je vsetko okej. Zatial som objavil este asi problem s bluetooth a neprenrseni suboru do notebooku s winxp, aj ked su sparovane a vidia sa. Nemate niekto podobnu skusenost?


    • iLevne.cz

      24. listopadu 2012 - iLevne.cz

      Já se přiznám, že mě se flashnutí nezdařilo, skončilo chybou, nemohu posoudit :-(


    • Patrick

      30. listopadu 2012 - Patrick

      Já musím říct,že všechno po nainstalování 1.0.08 šlape jako švýcary....díky.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.