Poradna Prestigio MultiPhone 4040 DUO

Autor: | Vloženo: 20.04.2013 000 18:40 | Témata: Poradna Prestigio MultiPhone 4040 DUO

Problém s displejem

Dobrý večer koupila jsem si telefon prestigo 4040 měla jsem ho necelý den všechno fungovalo a večer mi přišla sms zpráva neni podstatne a rozsvitili se mi jen ty spodní klávesy a displej nic, tak jsem vyndala baterku a znovu zapla displej se normalne rozsvitil proběhla znělka a displej opět zhasnul a funguje jen spodní klavesa(ikona) i pri volani se rozsviti jen spodek, nemate stim nekdo zkusenost?

  • David

    David

    28. dubna 2013 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    No už som zistil čo tomu bolo Monika... Asi ste spravili to čo ja, že ste chceli aby Vám dlho vyrdžala baterka tak ste znížili jas. PRESTIGIO to žiaľ v tomto smere nezvládlo a jas znížili úplne... Ja som mal to šťastie, že si pamatám aj naslepo kde sa to nastavilo... Ak viete zapnut mobil a naslepo tam trafiť, tak si ho nastavte na minimálne strednu hodnotu :)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (5)
    • Ne
    • Monika

      29. dubna 2013 - Monika

      Velice děkuji za odpoved máte pravdu snizovala jsem jas ale displej zhlasl uplne az po nekolika hodinach... bohužel si to nepamatuji po slepu jak to nastavit a hlavně už telefon nemam doma dala jsem ho na reklamaci do Makra už před týdnem... tak snad si o me nebudou myslet ze jsem uplne hloupa


    • David

      3. května 2013 - David

      Nie, nebudú :) Ja totižto pracujem na Slovensku v NAY-Elektrodome, takže sa v tom vyznám, že nepotrebujem vidieť ani display, ale tak pre bežného užívateľa to nie je normálne...

      Ja som tiež znižoval jas, a potom sa mi už nechcel rozsvietiť, pretože si to mobil proste vsugeroval (zapamatal) že chcete mať nízky jas a on úplne vypol LCD display... Áno, aj mne to zhaslo až po asi 4 hodinách....

      Hodne šťastia a hovorím, za tú cenu je to super mobil, takže neodporúčam vymeniť a byť teraz sklamaná...

      Majú chybu... Nenastavovať jas na minimálnu hodnotu...


  • Petr

    Petr

    21. dubna 2013

    Při volání se displej normálně rozsvítí, po přiložení k uchu zhasne. Jsou tam čidla kvůli nechtěným dotykům a nechtěnému spuštění nějaké aplikace při volání. Při vyzvánění se displej rozsvítí stejně jako při příjmu SMS. Po chvilce ale zhasne. Zkuste ještě aktualizovat systém, ale doporučuji přes Wifi jestli nemáte v telefonu neomezený internet. Pokud je jinak, doporučuji navštívit prodejnu.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Monika

      21. dubna 2013 - Monika

      děkuju za odpoved, ale displej se rozsviti jen pri zapnuti a a pak uz ani tuk jen jakoby ty tlacitka... zitra ho vezu na reklamaci mám ho z makra tak jsem zvedava jak na to budou reagovat


    • Petr

      21. dubna 2013 - Petr

      ...ani vrchní tlačítko na telefonu displej nerozsvítí? Já kupoval v Makru 2 telefony a oba bez problémů. Chtějte výměnu, myslím že Prestigio telefony při reklamaci mění, ale nevím jak na tom bude Makro. Makro dřív rádo dělávalo problémy.


    • Petr

      21. dubna 2013 - Petr

      případně zkuste kontaktovat přímo firmu.

      Adresa:
      Prestigio Europe, spol. s r.o.
      Na Dlouhém 79
      251 01 Říčany - Jažlovice
      tel.: 227 186 003

      http://www.prestigio.cz


  • Jaroslav

    Jaroslav

    22. dubna 2013

    Mám.I mě po 3 dnech to začalo dělat a tak jsem ho vrátil.Mému kolegovi z práce to dělá to samé.Dal jsem ho na reklamaci a čekám jak to dopadne.Měli by my dát nový kus.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Monika

      22. dubna 2013 - Monika

      A máte ho také z Makra?:-)


    • Jaroslav

      22. dubna 2013 - Jaroslav

      Ne nemám.


  • Valda

    Valda

    22. dubna 2013

    Ahoj Moniko!!! Skus aktualizovat system.Systemove nastaveni-info o telefonu-aktualizot system!!
    Mel jsem stejny problem po aktualizacy OK!

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (2)
  • Petr

    Petr

    22. dubna 2013

    Jak psal Valda. Zkuste aktualizovat system. Možná bude problém jen tam. Já koupil dva telefony v Makru a bez prblémů. Je pravda že jsem je koupil už před Vánoci a věřím že s jiným systémem, možná proto vše bylo OK. Teď tam mám systém V1.0.15 a vše v pořádku.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
    • Monika

      23. dubna 2013 - Monika

      Jsem na telefony antitalent ale ten displej nereagoval vubec takze jsem telefon nemohla ani aktualizovat, zitra se dozvim jak to dopadlo tak jsem zvedava jestli mi daji novy kus nebo vrati penize...


    • David

      28. dubna 2013 - David

      A ako to dopadlo? Mne to robí to isté a mám ho iba deň...


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.