Poradna Mobilní telefony


Autor: Tomáš Urban | Vloženo: 31.12.2023 000 19:20 | Témata: Poradna Mobilní telefony

Tomáš Urban

Mám zaplý ultra spořič baterie ale přes noc se mi mobil vybije o 3%

Co mám prosím dělat?

  • elektroshock

    elektroshock

    31. prosince 2023

    Pokud se vám mobilní telefon vybíjí o 3% během noci, i když máte aktivovaný režim ultra spořiče baterie, existuje několik možných důvodů a kroků, které můžete zkusit:

    Aktualizujte systém a aplikace: Ujistěte se, že máte nainstalovány nejnovější verze operačního systému a aplikací. Někdy mohou aktualizace opravit problémy s výdrží baterie.

    Kontrola aplikací v pozadí: Zkontrolujte, zda některá aplikace běží v pozadí a spotřebovává energii. Můžete to prověřit v nastavení telefonu pod položkou "Baterie" (Battery) nebo "Aplikace" (Apps).

    Kontrola synchronizace: Nastavte synchronizaci na nejdůležitější aplikace, jako jsou e-maily nebo sociální sítě, aby se aktualizovaly méně často nebo jen ručně.

    Wi-Fi, Bluetooth a GPS: Ujistěte se, že máte vypnutou Wi-Fi, Bluetooth a GPS, pokud je nepotřebujete. Tyto funkce mohou spotřebovávat energii, i když telefon neaktivně leží.

    **Zkontrolujte, zda není aktivní žádný aplikace používající silné pozadí aktivních úloh (např. hry nebo aplikace na streaming). Zavřete tyto aplikace před spaním.

    Nastavení ultra spořiče baterie: Zkontrolujte, zda je váš režim ultra spořiče baterie nastaven správně. Některé telefony mohou mít různé úrovně tohoto režimu, a tak byste měli zkontrolovat jeho nastavení.

    Kontrola načasování aktualizací: Pokud máte nastavené automatické aktualizace aplikací, zvažte jejich načasování na pozdější dobu, kdy nepoužíváte telefon.

    Baterie: Může se stát, že baterie začíná ztrácet kapacitu, pokud je starší. Pokud je váš telefon již několik let starý, může být třeba zvážit výměnu baterie.

    Pokud budete provádět tyto kroky a problém s vybíjením baterie stále přetrvává, může být užitečné kontaktovat výrobce telefonu nebo provést diagnostiku zařízení u odborníka na mobilní telefony.






    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Tomáš Urban

      2. února 2024 - Tomáš Urban

      Jsem rád že ste mi pomohli telefon mám asi 4 měsíce takže musí být chyba někde v nastavení. Jinak děkuji


  • elektroshock

    elektroshock

    3. února 2024

    Dobrý den, není za co.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.