Poradna Mobilní telefony
Autor: Tomáš Urban
|
Vloženo: 31.12.2023 000 19:20
|
Témata: Poradna Mobilní telefony
Mám zaplý ultra spořič baterie ale přes noc se mi mobil vybije o 3%
Co mám prosím dělat?
-
31. prosince 2023
Pokud se vám mobilní telefon vybíjí o 3% během noci, i když máte aktivovaný režim ultra spořiče baterie, existuje několik možných důvodů a kroků, které můžete zkusit:
Aktualizujte systém a aplikace: Ujistěte se, že máte nainstalovány nejnovější verze operačního systému a aplikací. Někdy mohou aktualizace opravit problémy s výdrží baterie.
Kontrola aplikací v pozadí: Zkontrolujte, zda některá aplikace běží v pozadí a spotřebovává energii. Můžete to prověřit v nastavení telefonu pod položkou "Baterie" (Battery) nebo "Aplikace" (Apps).
Kontrola synchronizace: Nastavte synchronizaci na nejdůležitější aplikace, jako jsou e-maily nebo sociální sítě, aby se aktualizovaly méně často nebo jen ručně.
Wi-Fi, Bluetooth a GPS: Ujistěte se, že máte vypnutou Wi-Fi, Bluetooth a GPS, pokud je nepotřebujete. Tyto funkce mohou spotřebovávat energii, i když telefon neaktivně leží.
**Zkontrolujte, zda není aktivní žádný aplikace používající silné pozadí aktivních úloh (např. hry nebo aplikace na streaming). Zavřete tyto aplikace před spaním.
Nastavení ultra spořiče baterie: Zkontrolujte, zda je váš režim ultra spořiče baterie nastaven správně. Některé telefony mohou mít různé úrovně tohoto režimu, a tak byste měli zkontrolovat jeho nastavení.
Kontrola načasování aktualizací: Pokud máte nastavené automatické aktualizace aplikací, zvažte jejich načasování na pozdější dobu, kdy nepoužíváte telefon.
Baterie: Může se stát, že baterie začíná ztrácet kapacitu, pokud je starší. Pokud je váš telefon již několik let starý, může být třeba zvážit výměnu baterie.
Pokud budete provádět tyto kroky a problém s vybíjením baterie stále přetrvává, může být užitečné kontaktovat výrobce telefonu nebo provést diagnostiku zařízení u odborníka na mobilní telefony.
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
-
2. února 2024 -
Tomáš Urban
Jsem rád že ste mi pomohli telefon mám asi 4 měsíce takže musí být chyba někde v nastavení. Jinak děkuji
-
3. února 2024
Dobrý den, není za co.
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano (1)
- Ne
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.