Poradna OnePlus Nord 3 5G 16GB/256GB

Autor: Milan | Vloženo: 03.01.2024 000 12:10 | Témata: Poradna OnePlus Nord 3 5G 16GB/256GB

Milan

Problém s WIFI

Koupil jsem přítelkyni k Vánocům.
Máme problémy s tím, že se stále cyklicky připojuje a odpojuje od WIFI. Ostatní zařízení v domácnosti to nedělají. Je to velice otravné. Na internetu je spousta rad, evidentně je to nějaký problém tohoto modelu - ovšem žádná z těchto rad nastavení nám problém nevyřešila.
Řešil někdo úspěšně? Aktuálně vážně přemýšlíme o vrácení/reklamaci telefonu.

  • elektroshock

    elektroshock

    3. ledna 2024

    Problém s neustálým odpojováním a připojováním k Wi-Fi s vaším zařízením OnePlus Nord 3 5G může mít několik možných příčin. Zde je několik kroků, které můžete zkusit, abyste vyřešili tuto situaci:

    Restartujte zařízení a router: Zkuste nejprve restartovat jak zařízení OnePlus Nord 3, tak i Wi-Fi router. Někdy jednoduchý restart může řešit přechodné problémy s připojením.

    Ověřte Wi-Fi heslo: Ujistěte se, že zadáváte správné heslo pro připojení k Wi-Fi síti. Někdy může být chyba v zadaném hesle.

    Aktualizujte software: Zkontrolujte, zda máte nejnovější verzi operačního systému a případné aktualizace firmwaru pro váš router. Aktualizace mohou opravit chyby, které mohou ovlivnit připojení k Wi-Fi.

    Zapněte a vypněte Wi-Fi: Zkuste vypnout a znovu zapnout Wi-Fi na zařízení. To může obnovit připojení k síti.

    Zapněte režim letadlo: Na chvíli můžete zapnout režim letadlo a poté ho vypnout. Tím dojde k obnovení všech bezdrátových připojení.

    Zapněte a vypněte Wi-Fi router: Pokud máte přístup k routeru, zkuste ho na chvíli vypnout a poté znovu zapnout.

    Zapněte statickou IP adresu: Nastavení statické IP adresy pro váš OnePlus Nord 3 může pomoci při problémech s dynamickým přidělováním IP adres.

    Reset síťových nastavení: V nastavení zařízení najděte možnost pro reset síťových nastavení. Tímto způsobem obnovíte všechna nastavení související s Wi-Fi a mobilními sítěmi.

    Zkontrolujte ostatní zařízení: Ověřte, zda jiná zařízení mají stejné problémy s připojením k Wi-Fi. Pokud ano, problém může být na straně routeru.


    Pamatujte, že některé kroky mohou vyžadovat práva administrátora (například změny v nastavení routeru). Pokud nejste jistí, co dělat, je vždy nejlepší konzultovat s podporou značky nebo s poskytovatelem internetového připojení.

    S pozdravem
    Elektroshock

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.