Poradna Nokia N97 Mini

Autor: | Vloženo: 19.11.2012 000 14:39 | Témata: Poradna Nokia N97 Mini

Reklamace

Dobrej.
Mohl bych se ještě zeptat na... Tuto Nokii mám rok a už dvakrát byla v opravně. Co já vím, tak po třetí je možnost vrácení peněz, či vyměnění produktu, je to tak?
No a ta otázka, kterou sem chci hodit, je tato: Je závada mobilního telefonu upadnutí zamykacího čudlíku? Je závada, když se mi při surfování na netu najednou začerní obrazovka, začnou tam být růžovozelenočervenožluté čárky a mobil se mi celý zresetuje?
Děkuju, J. Z

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    19. listopadu 2012

    kdyz to budete mit potvrzene servisem, tak ano :X

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jaromír Z.

      20. listopadu 2012 - Jaromír Z.

      Dobrá, no... Sice jste mi moc nepomohl, ale... co už...


    • Anonymní uživatel

      21. listopadu 2012 - Anonymní uživatel

      stejne musite jit do obchodu a oni zrejme i tak poslou mobil do servisu aby se potvrdilo ze mate narok na vraceni penez.


  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    20. listopadu 2012

    Ahoj Jaromíre, nejsi sám, co proklínal Nokii N97 (hlavně tu větší), píši o tom v jiných Dotazech.......pravidelné vyresetování a restarty, všechno odznova nastavovat.....poznám, měl jsem ji. To byl začátek volného pádu Nokie, tenkrát jsme to ještě netušili...........zničila si jméno a podrazila nohy vývoji nového OS.
    -----------pokus se jí zbavit, to jest po třetí opravě reklamuj a:
    ====buď žádej JINÝ model NOKIE, samozřejmě ne ten samý typ......
    ====nebo vrácení peněz, protože výrobek ve všeobecnosti (veřejné tajemství) nesplňuje Tvoje základní nároky na spolehlivost Operačního systému Symbian S60 verze 5. Opakované poruchy znemožňují řádné užívání věci !!!!! Tady nepomůže ani přehrání OS na novější verzi.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.