Poradna Nokia N8

Autor: | Vloženo: 26.04.2011 000 15:42 | Témata: Poradna Nokia N8

Zajímalo by mě jestli už se Nokia v současnosti vypořádala s tím špatným zobrazováním barev (fialová místo šedé), díky

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    26. dubna 2011

    Tento problém byl pouze u několika vadných telefonů.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
    • Jirp

      28. dubna 2011 - Jirp

      Bohužel nemáte pravdu. Tento problém se na telefonech vyskytuje stále. Zrovna tento týden jsem si ji nechal předvést. Analogové hodiny jsou snad u všech nových přístrojů pořád od půlky nahoru lehce do fialova, což by být neměly. Možná se jedná o tu nejnižší formu vady, ale tmavě šedá se stále zobrazuje v některých případech fialově, barevné přechody nejsou plynulé a to,dle mého názoru, není známka dobrého displeje vlajkové lodi. Navíc světlo v obchodech napomáha k tomu, že vada je méně vidět. Pokud se pletu, budu rád pokud mě poučíte.

      Navíc zahraniční diskuzní fóra tento problém stále řeší bez jediného případu opravy nebo koupě telefonu s perfektním displejem. Nokie stále nevydala žádné oficiální vyjádření, kromě stále opakujícího se příspěvku moderátora diskuzního fóra, že se má telefon odnést do NokiaCareCenter (který problém stejně nevyřeší). Servisy totiž také pořádně neví, co dělat, někdo o vadě dokonce nikdy neslyšel (i přes údajné informování všech NCC ze strany Nokie).

      Jeden z uživatelů byl dlouhodobě v osobním kontaktu s Nokií. Po dvou měsících se dočkal telefonátu, že dorazili opravené displeje bez vady a ať doručí své dva telefony na opravu. Ze strany Nokie se jednalo o dobrou spolupráci a samotná výměna i s dopravou tam a zpět trvala asi 3 dny. K překvapení všech byly displeje úplně stejné jako předtím, tudíž vada zůstala, nové displeje jsou také vadné a navíc se mezi displej a sklo dostal prach.

      Mě osobně už to přestalo bavit. Holt se vzdám některých možností, které N8 má a koupím něco jiného. Samotné jednání a postoj Nokie k tomuto problému nedělá dobrý dojem. Už se to táhne půl roku a nic se nezlepšilo...


  • dobírkamobil

    dobírkamobil

    29. dubna 2011

    Dobrý den, omlouvám se, ale odpověď na tuto otázku neznám a doposud jsem se s tímto dotazem, či problémem nesetkal...pokusím se zjistit nějaké podrobnější informace a dát Vám vědět výsledek, prozatím doporučuji vyhledat konkrétní fórum na tento výrobek a pokusit se odpověď na tuto otázku zjistit u těchto koncových zákazníků.
    S pozdravem kolektiv dobírkymobilu.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.