Poradna Nokia N8

Autor: | Vloženo: 22.02.2011 000 20:02 | Témata: Poradna Nokia N8

Vadny display - fialovy odstin

Na internetu se v mnoha diskuzich zacinaji objevovat problemy s displayem u Nokie N8. Sediva barva ma odstin fialove, nejlepe je to videt na hodinach u zamceneho telefonu, pripadne pri nahrani cernobileho testovaciho obrazku do telefonu, kdy se misto cernobile zobrazuje fialova (popr. cervena). Napriklad i v prehravani videa muze byt videt spatne zobrazeni barev. Toto me opet velmi znepokojilo a odradilo od nakupu, presto ze uz jsem temer potvrzoval objednavku? Chtel bych se zeptat, zda se u nekoho tento problem take vyskytuje, zda se s tim nekdo take setkal? Na ceskych serverech se o tom totiz zatim nikdo nezminuje. Na prvni pohled si toho clovek ani nemusi vsimnout. Opravdu se mi nechce kupovat telefon a riskovat vadny display :((

Na techto strankach jsou odkazy na ukazky, nebo se zde problem resi:
http://www.nokian8forum.com...
http://michael322.blogspot.com...
http://www.nokiausers.net...

Diky.

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    22. února 2011

    Od toho má zařízení dvouletou záruku. Teda, pokud to není nějaká šedivka.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
    • Jirp

      22. února 2011 - Jirp

      Reklamace neni reseni. Nekupuju zarizeni s tim, ze bude mit z 50% vadu, o ktere se udajne vi predem a druhy den ho ponesu na reklamaci a budu mesic bez telefonu. Proto bych rad vedel od nekoho, kdo v posledni dobe u nas telefon koupil, zda take timto problemem trpi. Nehlede na to, ze je dost velka pravdepodobnost, ze bude reklamace zamitnuta s tim, ze se problem neprojevil, nebo poslou novy kus se stejnym problemem...


    • ICH

      18. dubna 2011 - ICH

      jo, mám N8 od ledna, hned úvodem mi nefungovala sluchátka, byl nefunkční konektor a nyní mám vadu displeje, doufám, že to neopraví a dostanu své peníze zpět..


  • horas89

    horas89

    23. února 2011

    Tento problém mám i já ale dokud jsem o tom nečetl tak jsem to vůbec nezaregistroval. Chci tím řict, že mně nepřipadá, že to je tak hodně limitující! Mimochodem řešilo se to i na českém serveru: http://forum.mynokia.cz...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Jirp

      23. února 2011 - Jirp

      Diky za info. Prave ze jsem se docetl, ze se vada muze vyskytovat ve vetsi nebo mensi mire, takze nekdo to ani nepozna a nekdo ma prehravane filmy nekoukatelne :(


    • Anonymní uživatel

      24. února 2011 - Anonymní uživatel

      Pročetl jsem to a zaujalo mě tvrzení, že to souvisí s firmwerem, údajně dělá problém 013.016. Ten mám a žádnou fialovou tam nemám, šedivé čtverce mám skutečně šedivé. Asi mám kliku.Telefon koupen v O2.


    • Wothan

      24. února 2011 - Wothan

      Také mám 013.016 a žádný problém zatím neregistruji.
      Telefon mám od oficiálního prodejce Nokia na Smíchově.
      ... tak že by CZ distribuce byla OK? :)


    • horas89

      24. února 2011 - horas89

      Wothan a ty si jako myslíš, že když má někdo šedivku tak je to telefon který někdo vyrobil doma na kolenu? Je to originál Nokia přístroj stejný jako máš ty akorát byl určen pro jiný než český trh. Lidi je kupujou protože je levnější buhužel u nás neuplatní záruku v autorizovaném servisu!


    • Jirp

      25. února 2011 - Jirp

      Firmwarem to není, prý se to vyskytuje na různých firmwarech, před i pro updatu. Je to jak na telfonech vyrobených v Číne, tak i ve Finsku. Stejně jako koupených u nás, v Německu, Anglii atd. :-(( (vycházím z toho, co jsem se dočetl) . Jen doufám, že k tomu Nokia brzy učiní nějaké prohlášení :)


  • Lukini

    Lukini

    15. března 2011

    N8 jsem koupil 9.3. v Ostravském Setosu. Již od počátku používání jsem měl pocit, že je něco s šedou barvou na displayi v nepořádku. Po stažení obrázku z lagom.nl/lcd-test/ (Gradient) a zobrazení v N8 bylo jasně vidět fialová barva u některých stupňů šedi. (u předposledních dvou). Takže po 5 dnech používání mířila hned do servisu. Tam byl jeden mladý týpek, který když jsem mu ukázal tu fialovou(až červenou) barvu na tom testovacím obrázku prohlásil. "to až tak moc fialové není, že si nemyslí, že je to s té vadné série a neví jestli mi to vůbec uznají" Do kolonky vady udané klientem napsal "Prosím o kontrolu LCD, zákazník má podezření na fialovění LCD". Tak jsem zvědav s čím se pánové se servisu ozvou.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jakub Hauf

      27. března 2011 - Jakub Hauf

      Já mám úplně ten samý problém s Nokií C7. Pročetl jsem stovky příspěvků na anglických fórech, kde jsem se dozvěděl prakticky všude to samé. Opravdu se jedná o výrobní vadu veliké dodávky displejů od SAMSUNGU (řádově statisíce) od kterého NOKIA odebírá AMOLED panely. Nokia dokonce vydala oficiální prohlášení, ve kterém přiznává pochybení výstupní kontroly displejů a dodává, že kdokoliv s vadným displejem má nárok na bezplatnou výměnu ve všech NCC (Nokia Care Center). Totéž jsem udělal já, zaplatil jsem 200,- za expres opravu, displej mi vyměnili, ale po podrobném průzkumu doma, kde se mi (narozdíl od NCC) snížil jas displeje, jsem zjistil, že displej má stejnou vadu --> vadných displejů tedy musí být po světě roztoušeno opravdu hodně. Navíc mi v NCC poškodili telefon (poškrábání, vrypy, nelícují jednotlivé části, atd.)
      Opět jsem zamířil na anglická fóra a ukázalo se, že návštěvou NCC se nevyřešil problém NIKOMU. Akorát přijdete na týden (v nejlepším případě) o telefon, který vás stál 9500 Kč/ 12 tis za N8, oni vám displej vymění z vadného na vadný, a ještě s ním zacházejí jako s telefonem za 1200 z bazaru.

      Čili radím, důkladně si před koupí prohlédnout displej (nejlépe to poznáte na analogových hodinách při zamčeném displeji a stisku MENU tlačítka) a v případě tohoto problému rozhodně telefon NEKUPOVAT. Nokia totiž asi nemá zájem na spokojenosti svých spotřebitelů, když si dovolí problém své vlajkové lodi takto neřešit.


    • Jakub Hauf

      27. března 2011 - Jakub Hauf

      P.S. Telefon jsem koupil od oficiálního prodejce za plnou cenu.


  • Pumix

    Pumix

    14. června 2011

    Tak jsem si N8 koupil u Vodafonu, a problému s diplejem jsem si všiml až při přehrávání videí (již přímo v telefonu jsou ukázky videa z filmu Tron), kde se objevují tmavé skvrny a neostré okraje. Pak jsem vyzkoušel spořič displeje s hodinami - horní část fialová a i při zobrazování obrázků, tam kde je tmavě šedá barva jsou fialové až hnědé fleky. Šel jsem zpět do Vodafonu telefon vyměnit s tím, že jej vyměním za jiný s diplejem v pořádku. Ale i když (díky ochotě prodavače) jsem vyzkoušel další 3 kusy N8, všechny trpěli touto vadou displeje, u 2 to bylo ještě horší než u mého kusu. Abych měl jistotu, ještě jsem šel do dalších 2 prodejen Vodafone a O2, kde jsem vyzkoušel celkem další 3 telefony, ale u všech tato vada byla, ani jeden nebyl dobrý. Z toho to vypadá, že spíš většina N8 má takto vadný diplej, a je spíš štěstí natrefit na telefon který má displej v pořádku.
    Takže při koupi N8 pozor, počítejte s tím, že zřejmě bude displej vadný. Udělejte si test s analog. hodinami spořiče obrazovky a přehrajte si některé z předinstalovaných videí a uvidíte.
    I když vada může být někdy jen stěží postřehnutelná, u mé N8 mi to vadí dost, ne ve spořiči displeje, ale právě při přehrávání filmů, méně v obrázcích a tmavých tématech.
    Telefon tímto jdu vrátit, i přes jeho klady jej s takovýmto vadným displejem nechci. Zároveň je to pořádná ostuda pro Nokii, když vypustí jejich nejlepší model se špatným displejem, asi opravdu chtějí skončit.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (4)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.