Poradna Nokia Lumia 735

Autor: Vít Komínek | Vloženo: 09.11.2014 000 20:26 | Témata: Poradna Nokia Lumia 735

Vít Komínek

Vít Komínek

Pády systému

Tento mobil jsem si koupil před týden a už od prvního dne se mi stává, vcelku náhodně že se mobil zničeho nic vypne a zrestartuje. Ani BSoD s chybovou hláškou nenaskočí, pouze zhasne. Stává se to někomu také? Má smysl to dávat na reklamaci aby mi neřekli, že je to vada OS?

  • Jirka

    Jirka

    10. listopadu 2014

    Mám tento telefon asi 14dni, a doposud ani jeden zasek. Určitě reklamujte, není to normální.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Jitka

    Jitka

    3. prosince 2014

    Dobrý den, mě se to také stává, vyřešila jste to nějak?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Vít Komínek

      3. prosince 2014 - Vít Komínek

      Dobrý, zatím nijak, zkoušel jsem mobil bez simky a nespadl mi během tří dnů ani jednou a to jsem mobil intenzivně používal, pak po vložení simky během jednoho dne 2 pády, pak téměř týden nic a teď mi zase několikrát spadnul, dokonce se mi zasekl na odemykací obrazovce a pomohlo až vyndání baterky. Tak nevím jestli mi to při reklamaci nepošlou, že se závada neprojevila, nebo lépe, že to je běžný problém systému a že to nebudou řešit...


    • Jirka

      3. prosince 2014 - Jirka

      Doporučuji si nechat vyměnit SIM kartu, může to být tím.

      Pokud se vám telefon i pak zasekne na úvodní obrazovce, tak si to natočte, pak máte pádný důkaz, a reklamaci vám musí uznat a telefon vyreklamují. I když při první reklamaci asi jen tak, že přehrají SW. Nicméně pokud se to stane i pak, postupujte stejně, řekněte že SW přehrátí nepomohlo, a telefon vám musí vyměnit za nový (pokud opět jen přehrají SW, tak při další reklamaci máte právo na vrácení peněz).


    • Jitka

      3. prosince 2014 - Jitka

      Je pravda, že mě zase jen padá když jsem na netu, jinak vůbec, navíc mi tu Simku ořízli tak divně docela křivě i s kouskem toho plíšku tak jestli to nemůže být i tím.


    • Vít Komínek

      3. prosince 2014 - Vít Komínek

      Také mi padá převážně na internetu. Na výměně sim jsem byl, dostal jsem od tmobilu přímo nanoSIM bez nutnosti nějakého ořezu a nepomohlo to.


  • supermoze

    supermoze

    28. ledna 2015

    Dobrý den, podařilo se nějak vyřešit samovolné restartování mobilu? Taky se mi to děje.. Děkuji

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jitka

      28. ledna 2015 - Jitka

      Já zkoušela i tovární nastavení a nic, půjdu hold reklamovat :(


    • Vít Komínek

      28. ledna 2015 - Vít Komínek

      Mám obavy, že reklamace nepomůže, neboť na cizích fórech jsem se dočetl, že tyto pády u tohoto mobilu jsou běžné a někde říkají, že je to ohledně špatné kompatibility s paměťovými kartami. Poslední měsíc, když se mi mobil zrestartuje, tak to po najetí nabídne kontrolu paměťové karty, že je něco špatně. Tudíž můžete zkusit mobil bez paměťové karty, pouze se SIM kartou pokud jste již tak neučinila.


    • supermoze

      28. ledna 2015 - supermoze

      Děkuju za odpověď, paměťovou kartu jsem do něj vložila zároven se simkou, mozna to bude vazne tim. Škoda, že se neozývají ti majitelé mobilu, kterým se to neděje - abych věděla, jakou používají pamětovou kartu. Protože je pak tenhle telefon bez pamětovky k ničemu :-(


    • Honza

      1. dubna 2015 - Honza

      Telefon mám asi pět měsíců a samovolné restarty i občasná chvilková ztráta signálu mě trápí téměř od začátku. Mám paměťovou kartu Kingston, aplikace na ni nemam, SIM mam novou originální O2, mobilní data mám zapnutá neustále. Paměťovou kartu budu měnit za novou protože nevyhovuje kapacitou. Zkusím zvolit jiného výrobce tak uvidím zda to pomůže.


    • Jitka

      1. dubna 2015 - Jitka

      Tak ja už mám problém vyřešenej, přišla mi nějaká větší aktualizace asi před 2mi měsíci a od té doby nic.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.