Poradna Nokia Lumia 730 Dual SIM

Autor: | Vloženo: 04.01.2015 000 20:50 | Témata: Poradna Nokia Lumia 730 Dual SIM

Zamrzáni telefonu

Před 1,5 měsícem jsem si koupil tel. NOKIA 730 protože jsem nechtěl sekající se Android a u této Nokie se mi už 3x stalo, že úplně zamrznul a jediné co pomohlo bylo vyjmutí baterie. Žádný tlačítko nereagovalo, display byl zapnutý a čas se zastavil. 1x se mi to stalo při nabíjení. Nevíte co s tím, čím by to mohlo být, stává se Vám to taky? Díky za odpověď.

  • Maťo

    Maťo

    5. ledna 2015

    Používam tento telefón už skoro 2 mesiace, no ešte sa mi to nestalo, mal som skúsenosť s reštartovaním (1x)ale zo zamrzaním ešte nie.
    Podľa môjho názoru skúste aktualizovať softvér. Nakoľko máte poslednú oficiálnu aktualizáciu Denim,odporúčam prihlásiť sa do Developer Preview programu, a dostanete najnovšie aktualizácie, v prípade že to nepomôže tak jedine reklamacia.

    Návod na účasť v Preview for Developers: http://www.fony.sk...

    Ja osobne som v tom a nepocitujem žiadne problémy, alebo komplikácie. Vydáva to Microsoft čiže je to bezpečné.

    PS: Ešte ma napadlo, nemáte zapnutých naraz veľa aplikácií na pozadí ? Prípadne, naraz zopár veľkých aplikácií (napr. 2-3x náročné hry plus navigáciu a pod.) ?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Záhry

      5. ledna 2015 - Záhry

      Ne ne, vždy se to stalo při vypnutém displeji 2x v kapse 1x při nabíjení. Žádné hry nebo moc spuštěných aplikací. Ty vždy hned vypínám. 2x se to stalo při velmi špatném signálu na obou simkách. 1x v multikině, tam nevím jak byl silný signál. Softvér mám určitě aktuální.
      Navigace zamrzá velmi často, je vždy zapnutá jako jediná aplikace. Tam pomůže její zapnutí a vypnutí. Nejsem jistý, zda je to špatným příjmem GPS, protože tel. nemám na skle, ale na přední sedačce, nemám totiž držák :(? Opětovné nastartování navigace je vždy velmi rychlé a tolik to nezdržuje, tak to moc neřeším, ale to zamrzání mě dost štve :-(
      Máte nějaký osvědčený typ, který držák na tel. do auta funguje a není extra drahý?


  • Maťo

    Maťo

    5. ledna 2015

    Aby sme sa pochopili :) ste v programe ktorý som spomínal: Preview for Developers, lebo keď nie, tak nemáte najnovšie aktualizácie. A keď ste, tak ja by som ho dal reklamovať, určite. V prípade že nieste v programe, tak postupujte podla návodu ktorý som Vám poslal, a keď bude problém pretrvávať, aj po aktualizácií, tak ako hovorim reklamujte :(

    K držiaku na navigáciu, ja osobne som si objednal tento : http://www.ebay.com... nakoľko sa mi hodí do auta, a vyzerá byť nenáročný na miesto, síce ešte ho nemám :) ale dá sa osadiť na palubnú dosku aj na sklo. Ale držiaky sa vyberajú podľa vkusu, a typu palubnej dosky v aute, čiže nemám nejaký obľúbený :) Jedine poradím s tým čo som si objednal ja.
    Video prezentácia: https://www.youtube.com...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • o

    o

    14. ledna 2015

    ja som mal problem s pamatovou kartou Kingston 32gb rychlost citania 90MB, zapis 45MB/s U1 (Class 10).
    bud sa mi telefon restartoval (napriklad pri natacani videa), alebo raz sa mi zasekol a telefon v kuse vibroval (pocas navigovania).

    vymenil som sdkartu za iny typ teraz mam toshiba 16GB U1 (Class 10) a uz ziadne zaseknutie alebo restart.

    tusim ze som staru sdkartu skopiroval v pocitaci na novu sdkartu a nainstalovan eveci sa zachovali

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Maťo

      14. ledna 2015 - Maťo

      Ja mám kartu Kingston ktorú ste spomínali, ale 16 GB a žiadny problém neregistrujem


  • Michal

    Michal

    31. ledna 2015

    Reklamovat...
    Nejspíš máte nějaké špatné vydání mobilu, mě se to stávalo také, zkusil jsem všechno a nic nepomohlo, teď mam telefon asi 2,5 měsíce a naprosto bez problému.

    Přeji hezký den :)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Patrik

      9. března 2015 - Patrik

      Reklamace absolutne nepomuze protoze je nepravdepodobne ze se zavada projevi.Cekejte na update a modlete se.Jinak se s tim musite smirit.Je to casty jev WP a vyreklamovat to nejde nebo velmi zridka


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.