Poradna Nokia E6

Autor: | Vloženo: 09.03.2012 000 18:29 | Témata: Poradna Nokia E6

Neúspěšná aktualizace Ovi Obchodu

Při vstupu do Ovi mi nový telefon (E6) nabízí povinnou aktualizaci Ovi verze 3.22.054. Když aktualizaci potvrdím (jinak ani nelze), zahájí se stahování 18,5 MB, ale progress bar je pořád na začátku. Po několika minutách se objeví "Povinná aktualizace se nezdařila" a doporučení, ať se obrátím na Odd. péče o zákazníky Služby Ovi Obchod.

1) Víte někdo, co s tím,
2) Jak se kontaktuje Odd. péče o zákazníky Ovi Obchodu? :-)

  • Ondřej

    Ondřej

    30. května 2012

    Dobrý den, nejsem sice odborník, ale Ovi skončilo (zřejmě i z důvodů, jaké uvádíte - prostě to nefungovalo), takže si myslím, že budete muset nainstalovat aktuální Nokia PC Suite (místo Ovi Suite) a aktuální Nokia Software Updater a použít k aktualizaci je. To už snad fungovat bude.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.