Poradna Nokia E52

Autor: | Vloženo: 10.05.2013 000 09:59 | Témata: Poradna Nokia E52

Chyba systému

Tuhle hlášku mi to vyhazuje když chci zjistit přítomnost wifiny. Dá se to nejak řešit?

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    10. května 2013

    Zdravím, nejlepší je mít ikonku (lištu) s Wi-Fi na úvodním displeji. Tak se rychle diagnostikuje, ve kterém momentu se to "sekne"....
    Pokud je E52 v dobrém stavu, tak je naděje, že by wifina mohla fungovat.
    Moc by pomohlo, kdyby jste se pokusil popsat jednotlivá nastavení (hodnoty) u :
    1/prohlížeče webu
    2/samotného Připojení (Připojitelnost) - nastavení WLAN

    Ještě se zeptám, prohlížeč internetu (internet) funguje na operátora bez problémů?
    Váš mobil pochází z tuzemské distribuce?
    V mobile jste ponechal původní OS Symbian?
    Zkoušel jste to obligátní - všechno z mobilu pryč (SIM?PK?BAT) a pak postupně zapínat, nekdy zlobí pam.karta, nebo SIM.....
    Zkuste vyhledat Wi-fi bez SIM karty a také v jiné lokalitě než doma.....

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • jura

      11. května 2013 - jura

      Dobrý den,
      ještě teda upřesním, prohlížeč i net přes operatora funguje v pohodě. U wifi se jedná o to, že když si najedu na ikonu wifi a kliknu na ni tak to ihned vyhodí hlášku chyba systému.
      Tel mam po kamaradovi takže nevim odkud je a tak....


    • Anonymní uživatel

      11. května 2013 - Anonymní uživatel

      Hm, tak to je spíš asi pro servis, vypadá to na poruchu přímo ve wi-fi modulu, protože, jak píšete, ostatní funkce jsou OK.
      ---kdyby to byl software, tak by zlobilo víc funkcí....víc se k tomu nedokážu vyjádřit.
      ---pokud by servis naznačil, že oprava bude stát víc, než je únosné, tak stále ještě máte dvě možnosti: mobil prodat v bazáru a doplatit si na novější, nebo s tím umět žít.....přeju šťastnou ruku! M.


  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    10. července 2013

    mně to taky jednou házelo pak jsem ho jen restartnul a zase mit o frčelo...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.